Παντοφλίστες και χουχουλιάσματα




Ε, πάει πια, φθινοπώριασε. Και βρέχει, και φυσάει, και χαλάει τον κόσμο. Και το μόνο που θέλω να κάνω είναι να βάλω τις πιο μαλακές πιτζάμες μου, τις πιο ζεστές κάλτσες μου, να πάρω και την κουβερτούλα μου... και να αράξω μπροστά στην τηλεόραση. Εντάξει, ντρέπομαι λίγο για αυτό, αλλά όλοι έχουμε δικαίωμα στην... χαλάρωση.




Και ναι, τα κατάλληλα ρούχα βοηθάνε. Τα μαλακά, ζεστά, χνουδωτά πιτζαμουλίνια, οι μάλλινες μακριές κάλτσες, οι γούνινες παντοφλίτσες είναι ο παράδεισος που θες να βυθιστείς μέσα του επιστρέφοντας την Παρασκευή από τη δουλειά. Σε αγκαλιάζουν τρυφερά, σε κρατούν ζεστή και κυρίως... δεν σε σφίγγουν. 




Συνοδεύονται ιδανικά με ζεστά ροφήματα, καλά βιβλία, αγαπημένες ταινίες και καλό φαΐ. Τώρα εσύ θα ήθελες να πω και... τζάκι αλλά δεν νομίζω. Σάμπως νωρίς δεν είναι; Κάτσε να στρώσουμε πρώτα τα χαλιά...



Καλέ, δεν πήρα εγώ πέρυσι ένα παντελόνι πιτζάμας με τα 101 σκυλάκια Δαλματίας επάνω; Μπορεί να το βλέπει ο Ντίνος, ο γάτος μου, και πολύ να τσαντίζεται, αλλά, δεν μπορείς να φανταστείς πολύ το έχω λατρέψει. Όταν πια λένε "αγαπάω τις πιτζάμες μου"... ξέρω τι εννοούν. 



Να, τέτοιο mood θέλω:








































Και τώρα, παντοφλίστες και χουχουλιάσματα:



accessorize €26,50









accessorize €27,90









Bershka €4,99









H&M €9,99









H&M €9,99









H&M €14,99








H&M €19,99








Oysho ρόμπα €25,99 








Oysho €16,99








Oysho €19,99








Oysho €19,99








Oysho €25,99








Pull&Bear €2,99



Σχόλια