10+1 κομμάτια από τα H&M

ή αλλιώς... τι θα αγόραζα από τα H&M αν είχα 562 ευρώ





Τα καταστήματα H&M, είναι γνωστό τοις πάσι ότι έχουν πολύ καλές τιμές, αλλά έλα που αυτό που έχω εγώ κοντά μου... δεν το φχαριστιέμαι. Δεν ξέρω γιατί. Μάλλον φταίει η διαρρύθμιση του καταστήματος. Αλλά το άλλο, το κατάστημα στην Καπνικαρέα, στην Ερμού; Ναός φιλενάδα, ναός. Μπαίνω μέσα και τρελαίνομαι. Άλλο πράγμα σου λέω.


Κοίτα τώρα να δεις με ποια "κομμάτια" έχω πάθει ζημιά και ονειρεύομαι μήπως και κάποια στιγμή γίνουν δικά μου, όχι για κάποιο εγωιστικό καπρίτσιο αλλά να, επειδή είναι πολύ πολύ πρακτικά... και τα χρειάζομαι πραγματικά (άσε, ούτε εμένα δεν με πείθω πια).




Jacket €59,99






Και σακάκι, και jacket. Και με σπορ, και με κυριλέ. Αυτά είναι ρούχα φιλενάδα, που τα παίρνεις και τους βγάζεις την ούγια ανάποδα στο φόρα-φόρα.










Κολιέ €2,99




Α, το H&M έχει πολύ ωραία αξεσουάρ και σε πολύ καλές τιμές. Βέβαια, μην περιμένεις με 2,99€ να πάρεις κολιεδάκι και να το κληροδοτήσεις στην εγγόνα, αλλά τέλος πάντων την δουλειά του για μια σεζόν θα την κάνει.









Μποτάκι €39,99




Ναι, το ξέρω ότι δεν είναι φετινό το σχέδιο, αλλά πέρσι που το έβλεπα να το φοράει η sincerely jules πολύ το λιμπιζόμουν, ε, και μου έχει μείνει η λιγούρα.












Μπότα €49,99





Φαίνονται από αυτά τα παπούτσια -τα ελάχιστα- που εκτός από εντυπωσιακά, πρέπει να είναι και άνετα. Άσε και το χρώμα που πάει με όλα και κυρίως με τα μαύρα μου.










Παλτό €129,00





Ένα παλτό της προκοπής πάντα χρειάζεται, πόσο μάλλον ένα τέτοιο που και σε κάπα φέρνει, και την γούνα - τσαχπινιά την έχει και με ένα τζιν το φοράς στην τελική και είσαι "ντυμένη".










Πλεκτό 19,99





Πουλοβεράκι χνουδωτό, μαλακό και χουχουλιάρικο. Όχι, τι άλλο να ζητήσεις από ένα πουλόβερ, πες μου;












Πόντσο €34,99






Πόντσο παύλα ζακέτα για κάθε μέρα τώρα που όλες χρειαζόμαστε μια ζεστή αγκαλιά και ένα κουτί σοκολατάκια.











Τσάντα €39,99




Σένια τσάντα με ιδιαίτερο συνδυασμό χρωμάτων που κάνει την διαφορά. Αν σου αρέσει το σχέδιο αλλά όχι ο συνδυασμός, έχει και σε μαύρη να ξέρεις.












Φουστάνι €34,99







Φουστάνι lingerie που σου πέφτει ριχτό και καλύπτει, αλλά ποντάρω ότι εκτός από αυτό, θα "στην" πέσει και κανένας μελαχρινός αξύριστος...










Φούστα €49,99





Φούστα που δυστυχώς δεν αφήνει περιθώρια για σοκολατάκια. Θέλει κορμί λαμπάδα, αλλά ευτυχώς είναι ψηλόμεση και δίνει τουλάχιστον κάποιους πόντους... ύψος άμα την βάλεις με μια γόβα.










Ξεχνουδιστίρι €1,99


Πολύ χρήσιμο αυτοκόλλητο ξεχνουδιστήρι, ειδικά άμα έχεις ξανθό γατούλη και μαύρο ριχτάρι. Την προηγούμενη σεζόν τα έβγαζαν σε ροζ τιγρέ και σε άλλα τέτοια χαρούμενα μοτίβα, τώρα τι τους έπιασε με τα μαύρα σκέτα νέτα... δεν ξέρω. Αλλά... χρήσιμο.





Σχόλια