Πόσο beach είναι η bag σου;



Πόσο μου την δίνουν στα νεύρα οι άντρες που δεν τους νοιάζει τίποτα ρε φίλε. Θέλουν να πάνε για μπάνιο και τα πράγματα τα παίρνουν στα χέρια ή άντε στην καλύτερη να έχουν κάνα διαφημιστικό σακίδιο πλάτης του Sarakakis. Αλλά, αν πάτε μαζί, τα ρίχνουν όλα χύμα μέσα στην δική σου beach bag, και μετά πού είναι το ένα μου και που είναι το άλλο μου…








Όχι κύριος. Να πάρεις ένα νεσεσέρι , να βάζεις μέσα κινητό, ακουστικά, κλειδιά, ταυτότητες, και μια τσάντα να βάζεις μέσα το νεσεσέρι και το αντηλιακό, την πετσέτα, την ψάθα, το νερό, τα νεύρα μου…



Δες το look
Τσάντα & σαγιονάρες
: εδώ
Πετσετα/παρεό: εδώ
Αντηλιακό
: εδώ
Κιμονό παρόμοιο:
 εδώ



Αλλά, όχι αγάπη μου, κάνε ότι θες, βαλ' τα και στου Σκλαβενίτη. Εγώ πάντως βρήκα ωραίες τσαντούλες να διαλέξω, γιατί την περσινή μου την έκανε άχρηστη ο προκομμένος, που μου ήθελε να διαβάσει και τον Κώδικα Da Vinci. A, ρε Καραμπακάκη με τα ωραία σου, κάτι ξέρεις εσύ και τα βγάζεις φτενά τα βιβλία σου, μη μας πέσει και καμιά κήλη καλοκαιριάτικο.



Δες το look
Τσάντα
: εδώ
Πετσετα/παρεό: εδώ
Αντηλιακό
: εδώ
Μαγιό:
 εδώ
Εσπαντρίγιες
: εδώ








Γενικά να ξέρεις, φέτος είναι της μόδας οι beach bags με χερούλια από καραβόσκοινο. Και οι ψάθινες. Με κρόσα. Ή με πον-πον. Ωραίες οι ψάθινες. Κάνουν κάτι vintage. Αλλά άμα την πάρεις και με κρόσι, δεν ξέρω… θα την κουβαλάει μετά ο προκομένος;









Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.










Accessorize €39,90







Achilleas €15,12







Achilleas €18,32







Achilleas €23,92







asos νεσεσέρ €14,07 (δες εδώ)







asos νεσεσέρ €14,07 (δες εδώ)









asos €42,25 (δες εδώ)







asos €42,25 (δες εδώ)









Fullah Sugah €17,90 (δες εδώ)







Fullah Sugah €29,90 (δες εδώ)







Fullah Sugah €34,90 (δες το εδώ)







H&M €29,99







Melina May €29,00 (δες εδώ)







Melina May €44,58 (δες εδώ)







Oysho νεσεσέρ €15,99







Oysho €19,99







Oysho €29,99







Oysho €35,99







We create harmony €49,00 (δες εδώ)







We create harmony €50,00 (δες εδώ)







































































































































Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου