Δεν πάω σήμερα γραφείο



Πωωωω, πόσο χάλια η δουλειά γραφείου, να πρέπει να είσαι εκεί πρωί - πρωί, να κάθεσαι τόσες ώρες έχει-δεν έχει δουλειά... και να μη σε αφήνουν να φορέσεις και ότι θες (πιτζάμες και παντόφλες)...


Είτε ψάχνεις για δουλειά, είτε ήδη έχεις, υπάρχει μία περίπτωση να πρέπει να "παρουσιάζεσαι" πιοοοοο formal απ' ότι θες εσύ σαν ελεύθερο πνεύμα που είσαι. Που σημαίνει ούτε φορμούλες, ούτε τζινάκια, ούτε κιλότ, που κιλότα να μην τους μείνει, τέτοια καταπίεση παναία μου.

Γι' αυτό σου έχω εγώ εδώ, ωραιότατα υφασμάτινα πεντελονάκια, να τα φοράς με τις μυτερές μπαλαρινούλες σου (είναι πιο "σύγχρονες" από τις κλασικές στρόγγυλες), με τα πουκαμισάκια σου, με τις γοβίτσες σου να το παίζεις μπίζνες γούμαν, και άμα θες και καμιά μέρα τα φοράς και με κάνα σνικερόνι και κανένα τισερτάκι εκτός γραφείου έτσι για την αλητεία. Επίσης, ένα τέτοιο παντελόνι με το κατάλληλο ψηλοτάκουνο και το κατάλληλο στράπλες γίνεται ωραιότατο outfit για βαφτίσεις, τώρα που είναι πάλι σε έξαρση το φαινόμενο...


Να, δες εδώ πώς τα φοράνε τα υφασμάτινα παντελόνια αυτές εδώ:

















...και υφασμάτινα παντελόνια:


Bershka €19,99 







Bershka €19,99







H&M €19,95







Stradivarius €19,95







Stradivarius €19,95







Zara €19,95







Zara €25,95







Zara €29,95







Zara €29,95







Zara €49,95

Σχόλια

  1. Μαντυ εκπεμπω sos! Ψαχνω απο περυσι ακομη ενα μαλλινο καμηλο παλτο και στο ιντερνετ βρισκω ειτε πανακριβα ανω των 500 ειτε συνθετικα που μοιαζουν σαν τη ρομπα του παππου. Εχεις καμια ιδεα που μπορω να βρω? thanks in advance :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κοιτάξω και θα έχω και το νου μου. Μόνο στείλε μου ένα inbox στο Facebook του blog ή στο προσωπικό μου για να μπορώ να σου στείλω ❤

      Διαγραφή
    2. Θα κοιτάξω και θα έχω και το νου μου. Μόνο στείλε μου ένα inbox στο Facebook του blog ή στο προσωπικό μου για να μπορώ να σου στείλω ❤

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου