Υπερκολιεδάρες




Και συνεχίζοντας σε boho ρυθμούς, ένα πράμα θα σου πω και βάλτο καλά στο μυαλό σου. Θες να πάρεις κάτι για το λαιμό; Δύο είναι οι επιλογές που έχεις φέτος: Ή ψιλολοίδια σε διάφορα μήκη και "μάκρη" ή τις ασημένιες υπεροκολιεδάρες.

Για τα ψιλολοίδια έχουμε μιλήσει, κάτσε τώρα να σου πω για τις υπερκολιεδάρες. Ναι αυτές που έχουν κάνει χαμούλη σε instagram, αυτές τις ασημί με τις αλυσίδες και τα καρφιά, αυτές που μπροστά τους τα statement necklaces φαίνονται γατάκια νεογέννητα.


Ιδανικά φοριούνται πάνω από ένα απλό μονόχρωμο t-shirt. Άσπρο, μαύρο ή γκρι. Και είναι ευτυχισμένα. Νομίζω ότι αυτός είναι ο προορισμός τους πάνω στη γη.  Να, δες και εσύ:























Και τώρα... υπερκολιεδάρες:

Bershka €9,99









Bershka €17,99








Bershka €19,99








H&M €14,99








H&M €29,99








Mango €17,99








Mango €19,99








Mango €29,99








Pull&Bear €12,99

Σχόλια

  1. Μ' έπιασες φίλη μου, λατρεύω μπιζού, κολιέ, σκουλαρίκια, δαχτυλίδια κλπ! Το "κάτι να λάμπει" είναι μάλλον το μοτό μου και το τιμώ ακόμη και με τις φόρμες! Αφού ο άντρας μου λέει πως αν όλα αυτά που έχω μαζώξει κρεμασμένα στην ειδική θήκη της ντουλάπας ήταν αληθινά, θα ήμασταν πάμπλουτοι! Δεν είναι, αλλά μια μικρή περιουσία, ε, θα κόστισαν μέχρι να τα μαζέψω -και συνεχίζω ακάθεκτη εδώ που τα λέμε!-
    Α, ψωμί μπορεί να μην έχω να φάω (που λέει -προς το παρόν- ο λόγος) λόγω ανεργίας, το κολιέ το xxl θα το κοτσάρω! Grand Diva σε λέω, αδερφή! αχαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά απίστευτη έμπνευση φέτος .. είναι τρομερές οι fashion φωτό σου .!! Σε μένα δυστυχώς δεν ταιριάζουν καθόλου αυτά τα κολιέ τι να κάνουμε χαχα! Μ’αρέσει πιο κλασικ στυλ της follie http://www.follifollie.gr/gr-el/online-shop/kosmimata-online/kolie μικρά κομψά και διακριτικά οπότε είμαι στην 1η επιλογή ;) χαχαχα κλασικ ις φανταστικ :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου