Δεν έχω τι να βάλω πάλι απόψε


Όχι, εγώ σε καταλαβαίνω. Η ντουλάπα να ξεχειλίζει από ρούχα (κυρίως παραπροπέρσινα) και συ να κάθεσαι και να τα κοιτάς. Και να περνάει η ώρα και εκεί εσύ... να τα κοιτάς.

Ε, ναι, χαίρω πολύ, πρέπει να ψωνίσουμε καινούργια ρούχα, φχαριστούμε για την πληροφορία... τώρα όμως, τι κάνουμε;


Tips για όταν δεν έχεις τι να βάλεις:

1. Φόρα τα αγαπημένα σου ρούχα, είτε αυτό είναι ένα τζιν και ένα t-shirt, αρκεί να νιώθεις όμορφη με αυτά.

2. Φόρα μαύρα. Ένα μαύρο φουστάνι ή ένα μαύρο παντελόνι... σώζει ζωές.

3. Ξεκίνα από τα παπούτσια. Αποφάσισε τι παπούτσια θα φορέσεις και "χτίσε" το outfit από εκεί.

4. Υπολόγισε σε ένα πανωφόρι. Ζακέτα, σακάκι, πουκάμισο ανοιχτό, οτιδήποτε.

5. Μη ντυθείς πολύ καλά. Το casual chic είναι το καλύτερο.

6. Μη χάνεις χρόνο με δοκιμές και ανασκαφές. Βάλε κάτι από αυτά που φοράς συνήθως. Δε τα φοράς έτσι, τυχαία. Σου πάνε και το ξέρεις.

7. Δώσε έμφαση σε μαλλιά και μακιγιάζ.

8. Μη ρωτήσεις ποτέ τον γκόμενο.

9. Και στην τελική...




ε, μα....


Σχόλια

  1. Ξέρεις τι παθαίνω όταν μου συμβαίνει αυτό; (και μου συμβαίνει όποτε είναι να βγω, γιατί βγαίνω μια φορά στις 15 και άμα, οπότε με πιάνει κρίση και δεν ξέρω τι να βάλω)
    Στο τέλος καταλήγω να φοράω την Άρτα και τα Γιάννενα!!! Ναι, ναι, ναι σου λέω! Έχω και το λόγο: λέω στον εαυτό μου "μα να μην το βάλω κι αυτό; αφού δεν βγαίνω που δε βγαίνω συχνά που αλλού θα το βάλω;" και τσουπ! το κοτσάρω! Έχει τύχει να πάω και για τσίπουρο με τουαλέτα γάμου! Αμέ! Υπερπαραγωγή! Μα, που θα το βάλω, χαμένο να πάει; αχαχαχα!
    Φιλιάααα! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου