Motor κρόσσι



Τα κρόσσια θέλουν ρέγουλα. Όχι άντε φορτώνουμε και όποιον πάρει ο χάρος. Το κρόσσι πρέπει να το αντιμετωπίσεις σαν αξεσουάρ. Λίγο και καλό.


Δεν φταίω εγώ. Δεν είναι ότι δεν τα χωνεύω. Μάλλον έχω παιδικό τραύμα, γιατί εμείς τα κρόσσια των χαλιών στο σπίτι μας τα είχαμε καλύτερα και από παιδιά. Μη πατάς τα κρόσσια, μη λερώνεις τα κρόσσια, μη ξεσκεπάζεις τα κρόσσια και κρυώσουν... ε, πολύ θέλει ο άνθρωπος; Τώρα; Η χαρά της μοκέτας. Ησύχασε το κεφαλάκι μου.


Πώς να φορέσεις κρόσσια και να είναι ωραία:

1. Το κρόσσι είναι φανταστικό σε clucht.

2. Το κρόσσι πάει πολύ σε φούστα. Παχαίνει... αλλά πάει.

3. Απέφυγε οτιδήποτε είναι καφέ, καστόρινο και έχει πολλά κρόσσια, εκτός κι αν είσαι της οικογένειας των Απάτσι.

4. Ναι μεν, το καστόρι με κρόσσια είναι μόδα αλλά... όχι!

5. Ναι στα κρόσσια σε φουστάνι και κιμονό.

6. Ναι στα μαύρα δερμάτινα κρόσσια.

7. Ναι στα κολιέ με κρόσσια.

8. Μη φοράς πολλά και διάφορα με κρόσσια. Ένα πράγμα είναι αρκετό.

9. Τα ψηλοτάκουνα με κρόσσια τα σπάνε.

10. Τα seventies είναι στη μόδα. Όχι η άγρια δύση.













 






 






 






 






 






 





Εδώ τα καλά τα κρόσσια:



Bershka €9,99







Bershka €19,99 







Bershka €29,99 







Bershka €55,99







H&M €12,99







H&M €19,99







H&M €24,99







H&M €29,99









Zara €25,95






Zara €49,95 





Σχόλια

  1. ΧΑΧΑΧΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΑΥΜΑ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ!!! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΑΕΙ 8 ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΩ!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΑΛΕΞΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια απ'τα ίδια με την προλαλησασα! Άψογο άρθρο, όπως πάντα! Η τελευταία φωτό με την Άγρια Δύση, όλα τα λεφτά!! Καλή σου μέρα, κοριτσάκι!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. That makes 3 of us !!! Τελικά είμαστε πολλές που κάνουμε το ίδιο πράγμα κάθε πρωί. Επί του θέματος όμως, πολύ χαίρομαι που έπιασα μια φορά φάουλ την Olivia να έχει 2 φορές το trend πάνω της. Και τσάντα και φούστα? Τς τς τς....Νο, no, no.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία στις φωτογραφίες, tricky στη ζωή! Τα κρόσια για μένα, που δεν είμαι και πολύ φαν τους, μπορεί να οδηγήσουν στη λάσπη ένα σύνολο ή να σου βάλουν γερή τρικλοποδιά. Άσε που πρέπει να ξέρεις που να φορέσεις το κρόσι και που όχι, ανάλογα με το σωματότυπό σου. Προσωπικά, η πιθανότερη επιλογή για κρόσι είναι σε κολιέ (άντε και στα νεύρα!).

    Την καλημέρα μου
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hellooo κι από μένα, Μάντυ!! Έχω μια τσάντα παρόμοια μ αυτήν στην έκτη φωτο (μετά τα ψηλοτάκουνα), η δικά μου όμως έχει και λουράκι για να φοριέται χιαστί και δεν έχει κρόσσια στο πλάι, μόνο προς τα κάτω. Δεν ξέρω, ιδέα μου αλλά μου φαίνεται πως αυτά τα τσαντάκια, σε μαύρο χρώμα και σε ύφασμα σαν σουέντ είναι πιο χειμωνιάτικα. Να το κρατήσω και το καλοκάιρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μπορεί και να φοριέται.
      Έχω και εγώ ένα clutch, σκληρό αλλά σαν σουέντ που μια χαρά το κρατάω και το καλοκαίρι.
      Εντάξει, όπως και να ΄χει... μέχρι τον Ιούνιο θα φοριέται άνετα.

      <3

      Διαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για τα καλά σας λόγια, που με διαβάζετε, που μου γράφετε σχόλια.
    Με κάνετε πολύ χαρούμενη.
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου