Κάνω το contour μου... κι έρχομαι




Τι είναι το contour; Το contour φιλενάδα είναι ο τρόπος να photoshopαριζόμαστε με το make up. Εύκολα και σχετικά γρήγορα λεπταίνει το πρόσωπο, μικραίνει μύτη και κούτελο και φτιάχνει φανταστικά ζυγωματικά. Αλήθεια. Ρώτα και την Kim την Kardashian άμα δεν πιστεύεις. 



Ναι, σου λέω παιδί μου. Κι όλα αυτά με μια σκουρόχρωμη πούδρα ή bronzer και ένα ανοιχτόχρωμο highlight. Εγώ ας πούμε, για highlight βάζω το consealer μου. Και μόνο με αυτά τα προϊόντα σου λέω, γίνεται το... μαγικό.  



Τα 5 βήματα της μεταμορφώσεως:

1. Ξεκίνα κανονικά με το foundation, όπως κάνεις πάντα. Καλύτερα να το απλώνεις με ειδικό πινέλο ή βρεγμένο σφουγγαράκι για να μην αφήσει γραμμές.

2. Πάρε το bronzer και το highlight και ξεκίνα το contouring όπως η παρακάτω φωτογραφία. Εδώ θέλω να συμπληρώσω ότι εκτός από εκεί που βάζει πολύ σωστά το μοντέλο στη φωτό, η αφεντιά μου βάζει highlight και γύρω από τα ρουθούνια γιατί εκεί το δέρμα είναι πιο κόκκινο και δεν το θέλουμε αυτό.






3. Κάνε blend, δηλαδή ανακάτεψέ τα πολύ προσεχτικά με ένα πινέλο που είναι για αυτή ακριβώς τη δουλειά.

4. Βάλε και λίγο ρουζ άμα θες.

5. Σταθεροποίησε τα άπαντα όλα με μια "setting" πούδρα. Πινελάτη και αυτή, για ελαφρύ αποτέλεσμα.


Τώρα μπορείς να συνεχίσεις το μακιγιάζ σου κανονικά, βάφοντας μάτια και χείλη.


Να, σου έχω και κατατοπιστικότατο βιντεάκι:



Εδώ το κορίτσι χρησιμοποιεί δύο consealer για να κάνει το contour του, ένα ανοιχτόχρωμο και ένα σκούρο, αλλά εσύ μπορείς να χρησιμοποιήσεις αντί για το σκούρο consealer, ένα σκούρο foundation. Επίσης, αν δεν θες, δεν χρειάζεται να παστωθείς όπως αυτή, και να χρησιμοποιήσεις πιο λίγο highlighter (δηλαδή μόνο στα σημεία που έχει η πιο πάνω φωτό και όχι allover the face) και ένα bronzer το οποίο όμως να είναι ματ και να μη γυαλίζει καθόλου.


Και μετά από όλα αυτά, να σε βλέπει ο άλλος και να σου λέει: "Πολύ άσπρη είσαι κάτω απ' τα μάτια..."
Ε, άι contourα μας και συ Βαγγέλη!



Η Kim που λέγαμε




















Σχόλια

  1. Χαχαχα! κι άμα το καταφέρω εγώ αυτό όλο το ζωγραφικό ακροβατικό έλα φτύσε με (μη με ματιάσεις)! Με το ζόρι το foundation κ τα υπόλοιπα βασικά! You've made my day again! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσούκου Τσούκου Poppy μου το κάνω και εγώ...
      Λίγο από δω, λίγο από κει... πασαλείμματα
      χαχαχαχχαααα
      φιλιά πολλά
      <3

      Διαγραφή
  2. Ωραίο post... συμφωνώ με την προσθήκη σου για τα ρουθούνια. Εγώ ξεκινώντας απο εκεί, ακολουθώ και την γραμμή έκφρασης γέλιου γύρο απ το στόμα.
    Αν βρεις τις γωνίες που αναδεικνύουν το πρόσωπό σου, έπειτα γίνεται ρουτίνα! Δώσε λάμψη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, γεια σου. Ναι. Αυτό.
      ... αλλά δεν ήξερα πώς να το πω.
      χαχχαχαχαχαααα
      Φιλιά πολλά
      <3

      Διαγραφή
  3. Φαινεται τοσο δυσκολο! Μια φορα προσπαθησα να κανω contour στη μυτη μου και ηταν τραγωδια! Χαχα!

    http://www.christyandthecity.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου