Μάνα, παίρνω ζακέτα


Αχ φιλενάδα, πού θα πάει, θα έρθει και ο καιρός που θα στείλουμε το παλτό καθαριστήριο και αμέσως μετά βουρ για τα άδυτα της ντουλάπας μας. Και τι θα φοράμε τότε; Ζακέταααααα.


Ωραίες οι ζακέτες. Οι oversized όμως, όχι οι άλλες οι γεροντίστικες που τις φοράγανε και οι γραμματείς στα 1950's. Και μακριές, ε; Και με χοντρή πλέξη. Η χαρά της μάνας δηλαδή.


Γενικά, μπορείς να αντικαταστήσεις το παλτό και το parka που το έχει βαρεθεί η ψυχούλα σου επειδή το φοράς τόσους μήνες, με κάτι χουχουκιάρικο και αλαφρύ όπως η ζακέτα. Και μη νομίζεις ότι είναι μόνο για casual outits. Φόρα τη με ένα φουστανάκι και ψηλοτάκουνα... και σου λέω εγώ μετά.


Επίσης... θα ησυχάσει και αυτή η δόλια η μάνα!














































Πού θα βρεις ζακέτες:


Bershka €19,99




Bershka €22,99






Bershka €29,99





Bershka €39,99




H&M €24,99




Zara €25,95




Zara €29,95




Zara €35,95




Zara €39,95




Zara €49,95




Zara €49,95


Σχόλια

  1. Ωραία τα λες, αλλά εμένα μ' αρέσουν πιο πολύ οι γεροντίστικες! χαχα! είπαμε, είμαι της παλιάς σχολής! Πάντως, ο τίτλος όλα τα λεφτά: σαν να ακούω τους γιούς μου που, ως κλασσική ελληνίδα μάνα, τους έχω πάρει τ' αυτιά με το "ζακέτα πήρες; καλέ ρλιξε κάτι απάνω σου θα πουντιάσεις, μη χειρότερα!"!!! :))
    Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου