Οξφορδομοκάσινα



Τι παπούτσι να βάλεις με αυτό τον καιρό που είναι νωρίς ακόμα για να πετάξεις τα δαχτυλάκια όξω, αλλά έλα μου που έχεις σιχαθεί και τα μποτάκια που έβγαλες όλονε το χειμώνα με δαύτα; Μα τι τα έχουμε τα oxford και τα μοκασίνια αγάπη μου;



Εντάξει, τα oxfords τα ξέρεις, έχει χαλάσει ο κόσμος πια με την πάρτη τους. Αν είσαι ρομαντική και του εναλλακτικού να πάρεις λεπτούλια με ψιλή σόλα. Αν πάλι είσαι πιο trendού να πάρεις από τα καινούργια με την πιο χοντρή, τα οποία φοριούνται εξίσου πολύ ωραία με boyfriend jeans και chino παντελόνια.


Τώρα όμως αυτή τη σεζόν, έχουμε new shoes in the stores, με τα μοκασίνια να κάνουν comeback - comeback - comeback στον έρωτά σου, και να διεκδικούν ότι τους στέρησαν τα slip-ons και οι μπαλαρίνες τόσα χρόνια τώρα.


Και αν ρωτάς τι από τα δύο θα διάλεγα εγώ, ένα απ' το καθένα θα σου έλεγα, αλλά επειδή ο κύριος Λάτσης δεν θέλει να με υιοθετήσει με τίποτα, αγύριστο κεφάλι, τα oxford θα σου έλεγα που τα έχω καημό από τα πέρσι, να μου φύγει η καούρα.





























Bershka €19,99





Bershka €19,99





Bershka €19,99





Bershka €29,99





Bershka €35,99





H&M €14,99





Migato €45,00





Zara €19,95





Zara €25,95





Zara €39,95





Zara €39,95





Zara €39,95





Zara €49,95





Zara €49,95


Σχόλια

  1. Αχ..αυτά τα brogue τα ασημί και με φόρμα θα τα φορούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαράς ευαγγέλια για την επιστροφή των μοκασινιών - θα το πω στα μοκασίνια που έχω στη ντουλάπα μου και περιμένουν υπομονετικά κάνα δυο χρόνια τώρα!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. E, λοιπόν δεν ξαναδίνω τίποτα όταν περάσει η μόδα του! Θα τα φυλάω όλα! Θα γίνω μία σαβουρομαζώχτρα (όχι που δεν είμαι, λέμε τώρα!)! Να τώρα που μετανιώνω για κάποια μοκασίνια που έδωσα και πέταξα... :(
    Kαλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α τι καλά και εγώ που νόμιζα ότι δεν θα αρέσουν τα μοκασινια... Μπράβο κορίτσια. Όχι, μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου