Άντε και καλά... μαλλιά

ή αλλιώς... πώς να φτιάξεις εύκολα γιορτινά χτενίσματα




Ναι, και εμένα μου αρέσει να πηγαίνω κομμωτήριο και να βγαίνω καλοχτενισμένη με μοσχοβολιστά μαλλιά, αλλά έχω ένα θέμα με τον "χαμένο" χρόνο και την μισάωρη αναμονή στον καναπέ, γιατί έναν χαμό χρονιάρες μέρες, δεν μπορεί, θα τον έχει.


Όχι αγάπη μου, δεν μιλάμε για τίποτα περίπλοκα χτενίσματα, άσε που είναι και πασέ. Απλά πράγματα θέλουμε, ένα ατημέλητο σινιόν το πολύ, αλλά να έχει "κατι", μια τσαχπινιά.



Τα hair bands είναι στέκες από λάστιχο που έχουν όμως και τα γυαλιστερά τους, ή τα χρυσά τους, ή τα πίπουλά τους, και μπορείς να τις φορέσεις τόσο εύκολα, ότι μήκος μαλλιών και να έχεις, και να δώσεις έτσι ένα glamour από την εποχή του "Μεγάλου Γκάτσμπυ".



Αν τα hair bands πάλι σου πιέζουν το κεφάλι και δεν τα μπορείς με τίποτα, μη το γελάς, εγώ πάνω από ώρα δεν τα αντέχω, τότε τα vintage κοκαλάκια είναι ότι πρέπει. Και όσο πιο vintage... τόσο το καλύτερο. Με τη σκουριά μη σου πω...










































































 





Και τώρα... hair accessories:



Bershka €4,99









Bershka €7,99








H&M €4,99








H&M €5,99








H&M €6,99








H&M €9,99








H&M €9,99








Mango €9,99








Mango €9,99








Mango €12,99








Oysho €3,99








Zara €9,95







Οδηγίες για να το κάνεις μόνη σου:





























Σχόλια