Σήκω χόρεψε κουκλί μου

ή αλλιώς... flat παπούτσια για πάρτι




Όχι αγάπη μου, δεν θα είμαι εγώ σαν κοψομεσιασμένο ανάποδο γαμώτο στο χριστουγεννιάτικο πάρτι, μόνο και μόνο για να φορέσω ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα που θα με κάνει μια υπερθεάρα με 1 και 80 απαγορευτικό προς πάσα άρρεν ύψος, πλην του Δημήτρη Αλεξάνδρου...


Αν δεν έχεις εκπαιδευτεί στο δωδεκάποντο από Βανζέλ Παπαντό, λέω να μην χαλάσεις τις γιορτινές σου εξόδους καθήμενη και πονεμένη σε μια καρέκλα αντί να φραπεδοχτυπιέσαι ανέμελη στους ρυθμούς του dj. Γιατί φέτος φιλενάδα, θα χορέψουμε, θα λυσσάξουμε, να το ευχαριστηθούμε.



Άμα σου λέω εγώ ότι το sex and the city φταίει, που βγαίναν οι άλλες με τα τακούνια τάκα-τάκα και οργώνανε την Νέα Υόρκη... αλλά τις είχες δει ποτέ να χορεύουνε; Όοοοχι. Μόνο κοκτέιλ ξέρανε να πίνουνε.  Μόνο μια φορά το "κούνησαν"όταν πήγαν στο Staten Island.


Γι΄αυτό φέτος λέω να βάλουμε τις καριέρες μας ως χορεύτριες μια φορά πάνω από αυτές των fashion icon και να... κάψουμε τις πίστες.



H&M €24,99









H&M €34,99







Mango €29,99







Pull&Bear €19,99







Pull&Bear €19,99







Zara €29,95







Zara €49,95







Zara €49,95







Zara €49,95







Zara €49,95







Zara €79,95 

















































Σχόλια