Kimono μου - kimono μου... είσαι ζάλη στο μυαλό μου



Δεν μου έστειλε μήνυμα η φίλη Κατερίνα την προηγούμενη εβδομάδα, ότι εμφανίστηκε στην εκπομπή της Ελένης (μία είναι η Ελένη) η Βικούλα η Κάια (Kaya το γράφει, Κάια προφέρεται) με ένα super chic ντύσιμο το οποίο περιελάμβανε και κιμονό; Βεβαίως. Και δεν γίνεται να χαλάει ο κόσμος με τα κιμονό και εμείς εδώ πέρα να μην έχουμε κάνει θέμα… δεν γίνεται. (θενκς Κατερίνα που μου άνοιξες τα μάτια).






H&M €24,95


Είναι σου λέει, το πανωφόρι της σεζόν. Τι bomber jacket και κουραφέξαλα… από αλλού το περιμέναμε, από τας ανατολάς μας ήρθε. Μην ακούς και συ κιμονό και πάει το μυαλό σου σε γκέισες, τίγρεις και δράκους, και ιπτάμενα στιλέτα. Τα νέα κιμονό κρατούν μεν το πατρόν με τα φαρδιά μανίκια, βάζουν όμως κρόσσια, floral prints ή είναι από δαντέλα και φοριούνται πανεύκολα.






Πανεύκολα σου λέω. Να, η Βίκυ η Κάια, το φόρεσε με ένα απλό παντελόνι και ένα απλούστερο φανελάκι, σε ανοιχτόχρωμους τόνους  και τα δύο. Μα πώς τα καταφέρνει αυτή η γυναίκα και ντύνεται τόσο απλά και τόσο σικάτα… πώς;










Ένας άλλος τρόπος να εντάξεις το κιμονό στην γκαρνταρόμπα σου, είναι να το φορέσεις με το denim σορτσάκι σου. Ναι, ναι, αυτό με τις τσέπες που βγαίνουν απ΄ τα μπατζάκια. Από κάτω μπορείς να φορέσεις αρβυλάκια, flat πέδιλα, ή και sneakers.










Αν είσαι λάτρης του boho…  ετοιμάσου για πάρτι. Μα το ρωτάς; Ένα μακρύ κιμονό συνοδεύει φανταστικά ένα μάξι φόρεμα. Ναι, είναι «ιδιαίτερο» look και πρέπει να «το ‘χεις» για να το υποστηρίξεις, αλλά αν τα φοράς τα μακριά φουστάνια…   μπορείς και παραμπορείς, και θα το λατρέψεις σίγουρα.









Πάντως, όπως και να έχει, ένα πράγμα να έχεις στο μυαλό σου. Απλότητα και καθαρές γραμμές. Το κιμονό δεν θέλει περίπλοκα πράγματα.  Όσο πιο απλά… τόσο πιο καλά. Κι όταν περάσει η μόδα του, θα το κάνω εγώ ωραιότατη ρομπίτσα για μέσα στο σπίτι. Γιατί; Καλύτερη είναι η  Skyler, η σύζυγος του Mr White στο Breaking Bad, που φοράει το κιμονό της στον δεύτερο κύκλο, και βάζει τις κρέμες της και κάνει τα αφρολουτρά της; Όχι αγάπη μου.









Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.














Bershka €29,99











H&M €19,95











H&M €34,95










Mango €39,99










Mango €39,99










Mango €69,99










Nidodileda €133,50











Nidodileda €133,90











Oysho €22,99










Pull&Bear €25,99










Pull&Bear €39,99










stradivarius €25,95










stradivarius €25,95










stradivarius €25,95










The Artians €120,00










Ζara €35,95










Ζara €35,95










Ζara €35,95










Ζara €59,95
























 





















 









 









 









 









 









 









 









 









 









 









 









 









 









 









 









 









 




















 









 









 









 

Σχόλια

  1. Ήμουν στο demi: "να πάρω... να μη πάρω;". Με έπεισες, θα πάρω και το θέλω και με κρόσσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααχ εγώ είμαι στο κλάμα ακόμα... αλλά ελπίζω να καταφέρω "to buy" οσονούπω.
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ που νόμιζα πως το 'χεις κιόλας τσεπώσει! (έχει σχολιάσει μια συνονόματή σου από κάτω: http://www.sheinside.com/Black-Batwing-Sleeve-Floral-Tassel-Chiffon-Blouse-p-163667-cat-1733.html)

      Διαγραφή
    3. Μπαααα που τέτοια τύχη.
      Καλέ, αυτή η Μάντυ... δεν ξεχωρίζει την μπλούζα απ το κιμονό... τς τς τς

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου