Η Μαρία… της βροχής




Τη μισώτη μισωτη μισώ. Όχι τη Μαρία. Τη βροχή. Και εμπεριστατωμένα. Όχι έτσι, άιντε άιντε. Πρώτον, τόσες μέρες τσίκι τσίκι ψιλόβροχο και υγρασία, μου φριζάρει το μαλλί. Στο θεό μου φτάνει. Βρε καλό μου, βρε χρυσό μου ηρέμισε… τίποτα αυτό, στα ουράνια.







Toi&moi αδιάβροχο €69,00


Μετά, δεν μπορώ να βάλω πλυντήριο. Γιατί που θ’ απλώσω τα ρούχα; Ποια απλώστρα μη με τσαντίζεις και συ… Τρία μερόνυχτα να τ’ αφήσω δεν πρόκειται να στεγνώσουν. Χθες που είδαμε καλή μέρα, ξεβρακωνόμασταν απ’ το διάδρομο να προλάβουμε να βάλουμε πλυντήριο μη χαλάσει ο καιρός. Εντάξει, τελικά προλάβαμε. Να τα μαζέψουμε όταν έπιασε η βροχή το μεσημέρι δεν προλάβαμε.  








H&M €34,95


Άσε και το άλλο. Έχεις να πας κάπου… και βρέχει. Τι φοράς που θα στο κάνει shisκατο; Και δεν μιλάω να έχεις να πας για καφέ ας πούμε, όχι. Λέμε κάπου πιο καλά. Που δεν μπορείς να βάλεις γαλότσες και αδιάβροχο. Εκεί σε θέλω φιλενάδα. Να έμενα Λονδίνο, θα ήξερα, θα ήμουν προετοιμασμένη . Θα είχα κάνει τα κουμάντα μου η γυναίκα.








Bershka €39,99



Θα είχα την καμπαρτίνα μου και τσαααακ… κυρία. Παντού. Και καλά και πρόχειρα. Και με boyfriend jeans και αρβυλάκια, και με καλό φουστάνι και δερμάτινα ankle booties. Με σκούφο και κασκόλ στον καφέ, με πέρλες και LBD στο θέατρο. Στο Λονδίνο. Όχι εδώ, που δεν έχω αξιωθεί να πάρω μια καπαρντίνα, το νούμερο τρία στη λίστα με τα must have μιας γυναικείας γκαρνταρόμπας (το νούμερο ένα είναι το μικρό μαύρο φόρεμα, και το νούμερο δύο είναι ένα ζευγάρι γόβες). Και ξέρεις γιατί; Διότι κάθε φορά λέω: «Έλα μωρέ, που θα τη βάλω;;;»





Δηλαδή, είναι ν’ απορεί κανείς, πώς ζω τόσα χρόνια χωρίς καμπαρτίνα…












Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.



















Bershka €59,99








BSB €89,90








Burberry €495,00
(νταξ, καλά είναι, υπάρχουν και χειρότερα)








Burberry €1495,00 (είδες που σου έλεγα;)








Fullah Sugah €22,90









H&M €39,95








Mango €59,99








Mango €69,99








Pinko €599,00








Pull&Bear €45,99 








stradivarius €29,95








stradivarius €59,95































 







 







 







 







 









































































































































































































































Σχόλια