Vaggelis VS Lingerie Dress




Όχι ρε Βαγγέλη, δεν είναι νυχτικό. Ναι, θα το πάρω, τι θες; Ναι, έξω θα το φοράω, που είναι το πρόβλημά σου; Τι μεσοφόρι ρε Βαγγέλη, κανονικό φόρεμα είναι, δεν το βλέπεις; Χα! Σιγά που είχε η  μάνα σου τέτοιο νυχτικό όταν πήγε να γεννήσει την  αδερφή σου την προκόπω. Τόσο μπροστά η κυρά Βιβή πια; Ναι, σιγά το σόι.







Zara €19,99


Έλα βρε Βαγγελάκη μου, που μου πάει τόσο ωραία. Κοίτα, κοίτα τι σεξουαλικιά που είμαι. Να, βρες μου αυτές τις γόβες σε 39, να τις βάλω  να το δεις ολοκληρωμένο το αριστούργημα. Βλέπεις τώρα πως με ψηλώνει, πως με λεπταίνει, άλλο άνθρωπο με κάνει Βαγγελάκη μου. Να κανονίσεις να με πας κάπου καλά του Αγίου Βαλεντίνου, να βάλω και το γουνί μου από πάνω. ΓΟΥΝΙ ρε Βαγγέλη, γούνα πώς το λένε.








Bershka €19,99

Τι εννοείς, του Αγίου Βαλεντίνου μόνο; Ναι, σκοπεύω να το φοράω και όταν βγαίνω μόνη μου, γιατί; Σιγά, ρε Βαγγέλη, μη σου ζητήσουμε και την άδεια. Είναι ξέκωλο αυτό; Είναι ξέκωλο αυτό; Καταρχήν να μιλάς καλύτερα, αλλά από πού να μάθεις τρόπους, απ’ τα ρεμάλια τους φίλους σου ή απ’ τα ξέκωλα που έχετε φίλες στο facebook; Τι μας λες ρε Βαγγέλη, και αυτές ξαδέρφες ε;







H&M €14,95


Αλήθεια μου λες βρε μούργο; Μ’ αγαπάς; Ε, τότε να τις κάνεις delete Βαγγελάκη μου… και να μου πάρεις και το φουστανάκι που μου αρέσει, ε μωρό μου; Ε, μα τι; Θα το ήθελα αν δεν το χρειαζόμουνα; Θα κανονίσεις τίποτα με τα παιδιά και εγώ δεν θα’ χω τι να βάλω, και τις δικές τους, τις έχεις δει, στην πένα. Άσε που με ένα ζιβαγκάκι από μέσα, ή με κείνο το oversized πουλόβερ από πάνω, φοριέται από το πρωί. Oversized ρε μωρό, oversized, αυτό που μου είναι τρία νούμερα πιο μεγάλο. Θα βάζω και κείνα τα μποτάκια που είχαμε τσακωθεί την άλλη φορά στο εμπορικό… ναι αυτά που έλεγες ότι είναι γεροντίστικα και ορθοπεδικά. Ναι, πήγα την άλλη μέρα και τα πήρα. Όχι ρε Βαγγέλη, δεν σε γράφω, αλλά να, δεν ξέρεις βρε Βαγγέλη μου, δεν ξέρεις. Πιο εύκολα θα μάθω εγώ το οφσάιντ, παρά εσύ τα trends.







Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.















Bershka €12,99












Mango €22,99










Pull&Bear €12,99










Pull&Bear €17,99










stradivarius €9,99










stradivarius €15,95










Zara €15,99









Zara €19,99






















































































































































































































































Σχόλια