Διαόλου κάλτσα



Αχ, φιλενάδαααα, να δεις που θα τη βάλουμε τη καλτσούλα με τη γόβαααα. Καλά μου τα λέγε εμένα η μανούλα μου, ότι γελάς το λούζεσαι, και να σου εγώ να κοροϊδεύω την Κατσαΐτη, που φόραγε τα ψηλοτάκουνα με κάλτσες, ποια εγώ, την Κατσαΐτη, αλλά ήρθε τώρα η ώρα να δικαιωθεί το κορίτσι και να λουστώ εγώ.





Bershka €35,99


Για μένα, όλα ξεκίνησαν τον χειμώνα που ήθελα να βάλω τα ψηλοτάκουνα ankle booties μου, αλλά κάτι δεν μου άρεσε… τα έβρισκα… μάλλον πολύ χαμηλά στον αστράγαλο. Μετά από πέντε χρόνια «παθιασμένης σχέσης» τα παθαίνεις αυτά, είναι λογικό. Και έτσι τα δοκίμασα με ένα ζευγάρι μαύρα απλά καλτσάκια. Και έγινε το θαύμα. Τα μποτίνια πήραν παράταση ζωής για δύο χρόνια τουλάχιστον.








H&M €34,95

Μετά την τεράστια επιτυχία του πρώτου πειράματος, σειρά είχαν οι απλές και απέριττες μαύρες προπέρσινες γόβες μου, ξέρεις αυτές με τη φιάπα που τις βαρέθηκε η ψυχή μου τις βαρέθηκε. Βρε τι να τους κάνω, βρε τι να τους κάνω… και μια και δυο μπαίνω στο γνωστό κατάστημα με κάλτσες και καλσόν, και μαγιό το καλοκαίρι, και ζητάω απ’ την πωλήτρια ένα ζευγάρι μαύρα δαντελένια κοντά καλτσάκια, που μαζί με αυτά πήρα και ένα ζευγάρι με το ακριβώς αντίθετό τους, δηλαδή μπεζ ψηλές πάνω απ’ το γόνατο, μάλλινες κάλτσες. Τις κοντές για τη γόβα δεν τις έχω βάλει ακόμα, οψόμεθα, τις άλλες όμως, τις έχω καταευχαριστηθεί. Πήγα ξανά μετά, να πάρω και, τι άλλο λες, μαύρες, αλλά δεν είχε ούτε για δείγμα.








Migato

Ναι, ασυνήθιστο δε λέω, αλλά αυτό είναι και το ωραίο του. Έχει κάτι από μποέμικο αλλά και ρομαντικό όλο αυτό. Εντάξει, το καταλαβαίνω, θέλει λίγο προσοχή για να μη ξεφύγει. Εγώ, ας πούμε βάζω μόνο μονόχρωμες κάλτσες και σε ουδέτερα χρώματα, γκρι, μπεζ, μαύρο, και όχι με όλα τα παπούτσια. Εκτός από γόβες και μποτάκια λεπτεπίλεπτα, οι καλτσούλες πάνε πολύ και με παπούτσια με χοντρό τακούνι και μπαρέτα. Για αρβυλάκια, μπότες και γαλότσες, βάλε χοντρές μάλλινες, αλλά μη τις σηκώσεις τέρμα ψηλά, άφησέ τες με σούρες μέχρι τα γόνατα.






Α, ρε Κατσαΐτη… Μπράβο! Όχι, μπράβο!











Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.













Axel accessories €37,45










Axel accessories €77,81










Bershka €22,99










Bozikis €14,00 










Fullah Sugah €19,90










Mango €39,99










Mango €69,99










Migato












Pull&Bear €45,99





stradivarius €29,95







stradivarius €29,95







Zara €29,99










Zara €35,95














































































































































































































































































































































Σχόλια