Εγώ τον θεό μου τον θέλω… αλήτη



Τι, ψέματα; Ποια την έλκουν τα «καλά» παιδιά να σηκώσει το χέρι. Ορίστε. Στα ‘λεγα εγώ. Και ειδικά τώρα που η μόδα θέλει τ’ αγόρια με μούσι και tattoo, όλα παλιόπαιδα έχουν γίνει.








Zara €35,99


Κατηγορίες «αλήτη»:

Όποιος τη νύχτα περπατεί. Χρόνια στο νυχτοκάματο, ξέρει όλον τον κόσμο, έχει δει τα πάντα, και όσο και να τον έχει κουράσει η νύχτα, βαθειά μέσα σου ξέρεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρει μια δουλειά της «προκοπής».













DKNY €48,79




Ότι κινείται… πυροβολείται.  Βλέπει θηλυκιά γάτα στα 100 μέτρα. Αδυνατεί να συγκεντρώσει μυαλό και βλέμμα σε ένα σημείο όταν οι «πειρασμοί» περνάνε δίπλα του, μπροστά του, πίσω του. Κρατάει πάντα επαφές με τις πρώην του.












Edward €55,20



Οι άντρες δεν μιλούν πολύ. Με το ζόρι να σου πει γεια, λες και του χεις σκοτώσεις τον πατέρα. Βαρύς κι ασήκωτος, αλλά εσύ τον λες μυστηριώδη και αινιγματικό. Πριν πέσεις στα πατώματα, ρώτα τον αν έχει χτυπήσει ποτέ σοβαρά στο κεφάλι και βαλ’ τον να σου πει την προπαίδεια του 9.










H&M €39,95



Πειράζει που είμαι και πολύ βεντέτα. Είναι «γνωστός». Τον ξέρουν όλοι και όλες. Μέχρι και η μάνα σου. Ηθοποιός, μουσικός, παρουσιαστής ή αθλητής… με fan club και τρελές που δεν τον αφήνουν σε ησυχία. Ούτε και σένα.









Γιατί, τι να τον κάνεις τον αρσακειάδα, τον φλώρο, πες μου; Πόσα dvd να δείτε μαζί; Πόσα μεσημέρια Κυριακής να φάτε με τη μαμά του; Πόσα πουκάμισα να του σιδερώσεις; Σε πόσα παντελόνια να κάνεις τσάκιση; Άστο, βαρέθηκες ήδη. Ενώ με τον «αλήτη», ξέρεις. Θα ζήσεις μια σχέση, όλο πάθος, δράμα και ξενύχτι, την Κυριακή ξυπνάει μετά τις 4μ.μ., δεν τρώει στην μάνα του, και κυρίως δεν φοράει παντελόνια με τσάκιση. Μόνο jeans. Που του πάνε. Πολύ.






Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.












Bershka €35,99








Burberry €175,00










Diesel €245,00 




















Edward €79,10










H&M €14,95








Levi's










Pepe Jeans










Pull&Bear €29,99 










Replay €88,50










Zara €19,99












































































































































































































































































Σχόλια

  1. Φίλη μου έπιασες ένα υπέροχο θέμα.. Τα ανδρικά jeans είναι θεϊκά!! Μου αρέσουν είτε τα πολύ σκούρα είτε αυτά που είναι σε μπλε απόχρωση.. Δεν μου αρέσει να το μαζεύει από κάτω, έτσι πιο χύμα να είναι χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου