Θα πάρω τα βουνά




Θα χαλάσει ο καιρός λέει. Θα πέσει η θερμοκρασία και θα βρέχει κιόλας. Και εμείς πολύ που στεναχωρηθήκαμε…  λες και μας χάλασε τη διήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο, που από τον Σεπτέμβρη του πετάω σπόντες του «έτερου», να πάμε κάπου να αλλάξω παραστάσεις, που όλο laptop – κινητό, κινητό – laptop είμαι, αλλά σε κάθε ρεπό σφυρίζει κλέφτικα ο κύριος.






Tsoukalas €12,00 

Ρε φιλενάδα, μήπως ξέρεις που πήγαν εκείνοι οι άντρες με τις ωραίες ατάκες όπως «πού θέλει να το πάω απόψε το κορίτσι μου», «φτιάξε βαλίτσα, σε μία ώρα περνάω να σε πάρω», «μη μαγειρέψεις, σήμερα θα φάμε έξω» ή έστω «θα μαγειρέψω εγώ σήμερα»; Είναι το μούσι αντιστρόφως ανάλογο της λήψης πρωτοβουλιών; Πες το μου κι’ αυτό και μου χουνε περισσέψει κάτι veet, χαμπάρι δεν θα πάρει έτσι βαριά που κοιμάται.





Fullah Sugah €19,90

Γι΄ αυτό και εγώ θα βάλω τις μποτούλες μου τις «χειμερινές», που μόνο αυτές μπορούν και ζεστάνουν τα ποδαράκια μου, που μετά το veet δεν θα έχουν πια νυχάκια για πεντικιούρ, και θα πάρω τα βουνά, να αλλάξω εικόνες, να αναπνεύσω καθαρό αέρα, να βγω στην άγρια φύση να βρω τους φίλους μου τα τσακάλια να πάμε μαζί για χόρτα που ξέρουν που είναι τα φρέσκα…









Voi&Noi €7,99
Μποτούλες ζεστές και άνετες, για χιόνια και βροχές, κρύα και καταιγίδες, σε πάνε παντού, σε προστατεύουν και σου δίνουν απλόχερα το εκατό τις εκατό του εαυτού τους, τύφλα να χει ο γκόμενος, δηλαδή.









Toms, nak €108,00

Που έχει και άποψη ο κύριος, είναι λέει χοντροκομμένες για μπότες. Καλέ τι μας λες; Δεν ξέραμε να παίρναμε τις Louboutin, τις λεπτεπίλεπτες, να γουστάρεις. Τόσος κόσμος φοράει τις après ski όλο και πιο συχνά σε καθημερινό casual outfit, φέρνοντάς τες απ’ τα σαλέ, στο street fashion. Και στο κάτω κάτω, γιατί ανακατεύεσαι; Ασχολούμαι εγώ με τσιμούχες, μπιζόνια και οφσάιντ; Ασχολούμαι;





Για να ξέρω άλλη φορά να σε ρωτάω: Σ’ αρέσω... ή θα βγω μόνη μου;








Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.


















Attr@ttivo €76,90









Attr@ttivo €76,90









Bally, nak €245,00 












Bershka €19,99








Bershka €35,99






Bally, nak €416,00





Bozikis €22,00








Bozikis €14,00








Bozikis €22,00








Bozikis €26,00 








Fullah Sugah €29,90







Fullah Sugah €29,90








H&M €34,95








Migato








Migato








Nak €127,00








Replay €84,70


Replay €84,70










Toms, nak €108,00








Tsakiris Mallas €69,00








Tsakiris Mallas €69,00








Tsakiris Mallas €59,00








Tsakiris Mallas €79,00








Tsakiris Mallas €89,00








 Tsakiris Mallas €99,00









Tsoukalas €17









Ugg, nak €176,00








Voi&Noi €19,99














































































































































































































































































































































Σχόλια

  1. Να τα δει αυτά ο μουσάτος να σου πω εγώ μετά...!!!
    Φίλη «έτερου»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παραπάνω κείμενο αποτελεί προϊόν φαντασίας. Οποιαδήποτε
      αναφορά σε πρόσωπα, καταστάσεις και γεγονότα είναι τελείως συμπτωματική.
      Ρουφιανάκι!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου