Jeans... and tonic



Καιρό είχαμε να βάλουμε τζινάκια, ε; Είπαμε λοιπόν να κάνουμε ένα post, γιατί αγαπητή φίλη, τα jeans δεν είναι ρούχα, είναι ιδέα. Όχι πες μου, υπάρχει πιο αγαπημένο ρούχο; Πιο πολυφορεμένο και πιο in fashion τόσα χρόνια σερί από ένα denim παντελόνι; Τσου, δεν υπάρχει. Να αφήσεις το little black dress ήσυχο. Ακούς εκεί. Αφού σου λέω το denim το έχει φορέσει πιο πολύς κόσμος. Άντρες, γυναίκες και παιδιά. Ενώ το LBD μόνο γυναίκες, λίγοι άντρες και ελάχιστα παιδιά.



Zara €35,95



O,τι ξέρεις να φορέσεις blue jeans είμαι σίγουρη, σου έχω εμπιστοσύνη και σιγά το δύσκολο. Αλλά θέλω να μου πεις, το total denim το τόλμησες; Εγώ να ξέρεις… ολοtotal κότεψα, να μου πήγε. Το έσπασα με γούνινο γιλέκο, ή με φούτερ από πάνω και τέτοια. Αλλά είδα κάτι φωτό με κάτι ολόσωμες (πιο κάτω) σκέτη μούρλια. Και σκέφτηκα εγώ τώρα με το μυαλό μου, αν ταιριάζει χρωματικά το παντελόνι με το πουκάμισο και είναι στην ίδια ακριβώς απόχρωση… δεν κάνει το ίδιο look; Βάζεις ένα μαύρο φανελάκι από μέσα και αφήνεις τα κουμπιά του πουκαμίσου ανοιχτά και  είσαι super. Δεν είσαι;







Bershka €29,99


Άσε που τώρα τον χειμώνα, προτιμάς ενδόμυχα τα πιο σκούρα jeans σε σχέση με τα πιο ξεβαμμένα που φοράμε όταν ανοίγει ο καιρός. Σκούρο να ναι και ότι νάνε. Μεγάλο trend αυτά με τα σκισίματα. Τι πάει να πει κρυώνεις; Τι πάει να πει κρυώνεις; Δεν είπαμε να το βάλεις και να πας να μοιράσεις το γάλα. Μιλάμε για επιχειρήσεις αστραπή. Βγήκες μπήκες. Στο φτερομπάμ.





H&M €19,95


Κατά τ’ άλλα… όπως τα ‘ξερες. Boyfriend και skinny συνεχίζουν ακάθεκτα. Αν έχεις ποδάρες και μικρούς γλουτούς βάλε τα skinny να τα ευχαριστηθείς. Αν παίζει το αντίθετο… βάλε τα boyfriend, να είσαι άνετη και αεράτη.










Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.






attrattivo €89,90












attrattivo €99,90









Bershka €29,99









Bershka €39,99














BSB €99,90









Burberry €175,00









Diezel €180,00









Diezel €260,00









DKNY €104,21 









DKNY €186,56












Edward €77,90











H&M €29,95









H&M €39,95









Mango €29,99









Mango €39,99









Mango €39,99









Pull&Bear €35,99







Toi&moi €75,00









Zara €29,95









Zara €35,95












































































































































































































































































Σχόλια