Μπότες... στα μπούτια στα μπούτια



Αγαπητέ μου Άγιε Βασίλη, είσαι η μόνη μου λύση. Καταφεύγω σε εσένα, για να σου ζητήσω ένα ζευγάρι μπότες που φτάνουν πολύ πιο πάνω από το γόνατο. Τις είδα Άγιε μου Βασίλη μου και έπαθα ζημιά η γυναίκα. Η αλήθεια είναι ότι από την περασμένη χρονιά υπήρχε ένα φλερτ, αλλά φέτος ο πόθος μου φούντωσε.




BSB €85,00

Να σου πω πώς τις θέλω, αν είναι να μπεις στον κόπο, τουλάχιστον να τις πετύχεις. Το λοιπόν, θέλω να έχουν σχετικά μικρό και χοντρό τακούνι. Κοίτα, ωραίες οι ψηλές, δεν αντιλέγω, αλλά τόσα λεφτά θα δώσεις, να τις φορέσω όμως και να μπορώ να περπατήσω η χριστιανή, να πάρω ένα μετρό, να πάω πουθενά. Οι άλλες πάνε αγκαζέ με ταξί και τραπέζι ρεζερβέ. Πολύ καταπιεστικό, δεν βρίσκεις; Α, και αν τις βρεις και σε γκρι καστόρι θα είναι super, όχι ότι το μαύρο δέρμα με χαλάει, αλλά έτσι, για να κάνω την διαφορά.






Casadei €1.150,00


Αν μου τις πάρεις, Άγιε μου, θα τις λιώσω στο υπόσχομαι. Θα τις φοράω συνέχεια. Ναι σου λέω. Τα έχω σκεφτεί όλα. Θα τις φοράω με skinny παντελόνια, oversized ζακέτες και τεράστια κασκόλ για πιο casual look. Θα τις συνδυάσω με κλος mini φούστες με leather υφή  και μεγάλα παστέλ  πουλόβερ. Θα τις ταιριάξω με ladylikeφορέματα από δαντέλα και γούνινα παλτό για πιο chic outfits. Πάνε με όλα σου λέω…





Christian Louboutin 
(www.net-a-porter.com) 
€1.425,00


Θα κάνω layering με κολάν, φαρδιά μπλουζάκια και σακάκια, θα τις φορέσω με όλα μου τα μαύρα φουστάνια, και τα φαρδιά και τα στενά. Θα τις φόραγα και με μπορντό ή σκούρα μπλε φορέματα… αλλά δεν έχω… μόνο μαύρα πα και παίρνω.










DKNY €466,79

Κατάλαβες τώρα Άγιε μου Βασίλη; Όλα τα έχω υπολογίσει, όλα τα έχω σκεφτεί. Γι’ αυτό σου λέω, αν είναι να μου κάνεις ένα δώρο κάνε μου αυτό. Κι εγώ, θα δεις, θα είμαι καλύτερο κορίτσι, δεν θα φάω του σκασμού τώρα τις γιορτές και θα σταματήσω και το τρολάρισμα. Τα καλύτερα θα λέω για σένα να το ξέρεις. Που τα λέω ήδη δηλαδή.








Με αγάπη, σέβας και εκτίμηση,
Μάντυ







Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.








Haider Ackermann 
(www.net-a-porter.com) 
€1.405,00







Jimmy Choo 
(www.net-a-porter.com) 
€1.295,00







Jimmy Choo €1.095,00







Miu Miu 
(www.net-a-porter.com) 
€850,00















Prada €1.580,00







Roland Mouret 
(www.net-a-porter.com) 
€1.125,00 







Sante €95,00











Steve Madden €159,00










stradivarius €59,95











Zara €119,00






Zara €199,00 






Oscar De La Renta
(www.net-a-porter.com)
€812,00





















































































































































































































Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου