Διακόσια οκτώ βρακιά Δαλματίας



«Αυτό που μου άρεσε στην πρώην κοπέλα μου, ήταν ότι ήμασταν δύο χρόνια μαζί και δυο φορές ίδιο βρακί… δεν είδα να φοράει», μου είχε εκμυστηρευτεί πριν πολλά χρόνια, παλιός γνωστός. Κοίτα παρατηρητικότητα ο άνθρωπος… Και σκέψου τώρα πόσα βρακιά είχε η άλλη… Πάλι καλά είπα, που δεν έκανε σχέση με εμένα… θα πήγαινε η επανάληψη σύννεφο. Μα πόσα βρακιά είχε αυτή, θα μου πει κανείς;






H&M €6,95





Τι να πεις, άβυσσος το μυαλό των ανδρών. Να κατεβάσουν τα σκουπίδια το ξεχνάνε, δυο χρονώνε βρακιά όμως όλα τα θυμούνται, ένα ένα.














Yamamay €25,90
Εγώ πάλι, ξεκινώ πρώτα από τα παπούτσια, μετά σετάρω τα ρούχα… και μετά αναλόγως τα ρούχα, πάνε και τα εσώρουχα, ότι ταιριάζει χρωματικά και ανατομικά. Δυστυχώς, ανάποδα σε εμένα δεν δουλεύει. Μπλοκάρει το σύστημα.  Άσε που παίζει και ρόλο η άνεση. Αν δεν σε έχει κόψει η μπανέλα… δεν ξέρεις τι θα πει δυσφορία.





Tezenis





Το animal print παίζει πολύ αυτή την σεζόν, να ξέρεις. Και το floral.


Μα πόσα βρακιά είχε αυτή, θα μου πει κανείς; Εγώ διακόσια οκτώ τα έβγαλα…























Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.











H&M €6,95








Yamamay €29,90







Yamamay €29,90












Yamamay €25,90 













Yamamay €19,90








Yamamay €25,90  












Yamamay €25,90 









Yamamay €25,90  









Yamamay €9,90








Yamamay €10,90 









Yamamay €10,90




Yamamay €11,90









Venus Victoria











Triumph











Triumph












Triumph












Oysho €19,99
























Oysho €19,99











Oysho €19,99










Oysho €17,99










Oysho €17,99











Oysho €14,99











Oysho €6,99











Minerva











Oysho €5,99 










Oysho €6,99











Oysho €9,99









Minerva









Lida











intimissimi












intimissimi










intimissimi









intimissimi









intimissimi 











H&M €14,95













H&M €14,95 Shapewear half-string brief  










H&M €14,95









H&M €7,95










H&M €7,95


























































































































































Προσθήκη λεζάντας























Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου