Μια tote, τότε




Οι tote bags θα φορεθούν και φέτος. Ναι, πάλι. Στο λέω να το ξέρεις, να κάνεις τα κουμάντα σου. Αν δεν έχεις επενδύσει στη σταθερή τους αξία από πέρυσι, ίσως να ήρθε η ώρα να εκτιμήσεις το διαχρονικό τους σχέδιο, το μεγάλο τους μέγεθος και να συμφωνήσεις με όλες τις διάσημες που δεν την αποχωρίζονται. Σου λέει, στο ένα χέρι το κινητό, στο άλλο χέρι τη tote


DKNY



Η αλήθεια είναι ότι πάει αρκετός καιρός που γέμιζα την τσάντα με όλα μου τα υπάρχοντα. Τώρα προσπαθώ να σκεφτώ πώς γίνεται και είναι άδεια. Μα τι έβαζα μέσα;





Zara €119,00 
Βρε λες να έχω ωριμάσει σαν άνθρωπος και να έχω ξεσκαρτάρει τα απαραίτητα από το χαμό, και να έχω αυτοπεποίθηση ώστε να μη χρειάζομαι όλο το νεσεσέρ μαζί μου, και να έχω κάνει χώρο στην τσάντα μου… άρα και στη ζωή μου για να έρθει το καινούργιο;





Celine 

Μπα… και φυσικά, δεν συμβαίνει τίποτα από τα παραπάνω. Σίγα μην ωρίμασα, σιγά μην πήρε διαζύγιο η αυτοπεποίθηση από το foundation, και σιγά… αν είναι να έρθει κάτι καινούργιο, τότε να έρθει μια tote βρε αδερφέ και ας είναι και Celine, και δεν πειράζει… θα την κουβαλάω άδεια.







Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών



accessorize €59,00







Celine



axel accessories €68,70 






Burberry €1.250,00






Christian Louboutin €1.695,00 














Folli follie €210,00











Gucci €1.850,00 








Gucci €2.490,00







H&M €24,95







H&M €29,95 







H&M €39,95 







Jimmy Choo €1.150,00 








Mango €49,99











Prada €1.400,00






Pull&Bear €25,99 








stradivarius €29,95 






Tally Weijl €29,95







Zara €39,95








Zara €49,95











































































































































Σχόλια