Back to school




Έμαθα ότι αυτή την εβδομάδα ανοίγουν τα σχολεία. Νομίζω μου άρεσε όταν  ξεκινούσε η νέα σχολική «σεζόν». Έβλεπα πάλι τις φίλες μου, το αγόρι που μου άρεσε,  ορκιζόμουν στον  εαυτό μου ότι αυτή τη φορά θα τα πάω καλύτερα… και θα του πω ότι μου αρέσει, και φυσικά περίμενα πως και πως για τα ψώνια των σχολικών. Ακόμα  έχω αδυναμία στα στυλό…




attr@ttivo €12,00


Αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα ήταν να είμαι «πρωτάκι». Πρωτάκι στο δημοτικό, στο γυμνάσιο,  στο λύκειο, στη σχολή, και κυρίως σε ένα σορό δουλειές… Που δεν ξέρεις ούτε με ποιους, ούτε με τι έχεις να κάνεις. Που δεν είσαι ενημερωμένη για τους «κανόνες». Που όλοι είναι μαζεμένοι και επιφυλακτικοί μαζί σου και εσύ το ίδιο. Αλλά πάντα πας με τις μεγαλύτερες ελπίδες ότι «θα πάει καλά». Και μπορεί τελικά να πάει καλά. Να γνωρίσεις αξιόλογους ανθρώπους, να αποκτήσεις γνώσεις και εμπειρία, να κάνεις φίλους.







Η&Μ €39,95

Έχει όμως και το σχολείο τους στιλιστικούς του κανόνες με πρωταγωνιστές τα casual και σπορ ρούχα, που αυτή τη σεζόν βγαίνουν από το προαύλιο και κάνουν το street style πιο ενδιαφέρον, αφού συνδυάζονται με θηλυκά κομμάτια, όπως μίνι φούστες, skinny παντελόνια και stilettos.






Bershka €17,99 


Τα baseball jackets αντικαθιστούν τα κλασσικά σακάκια και  φοριούνται με πλισέ καρό φούστες, τα φαρδιά φούτερ έχουν βρει τη θέση τους στις βιτρίνες και… το κολεγιακό look γίνεται μόδα.


Δεν πιστεύω να θες να ξεκινήσουμε τη νέα σχολική χρονιά αδιάβαστες;







Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.







Bershka €15,99








Bershka €22,99





H&M €29,90






Mango €29,99 





Pepe Jeans






Pull&Bear €22,99







Pull&Bear €25,99






Pull&Bear €25,99






Pull&Bear €35,99






Pull&Bear €39,99 






Shana €12,99






Shana €15,99 






stradivarius 15,95 






stradivarius 15,95





stradivarius 17,95






stradivarius 17,95 






stradivarius €29,95 






stradivarius €39,95





Tally Weijl €25,95







Toi&moi €34,90







Zara €12,95 






Zara €15,95






Zara €19,95 








Zara €19,95






Ζara €12,95







Η&Μ €19,95






Η&Μ €19,95







Η&Μ €39,95
















































































































































































































Σχόλια

  1. πως μπορουμε να τα παραγκηλουμε απαντηστε μ σας παρακαλω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω θελω πειτε μου γρηγορα σας παρακαλω

      Διαγραφή
    2. Πάνε αυτά. Ξεχάστε τα. Από Σεπτέμβρη πάλι. Που μου βιάζεστε κιολας!
      😁

      Διαγραφή
  2. Η κολεγιακή μπορντό κολεγιακή ζακέτα με την σημαία της Αγγλίας στο πλάι από ποιό μαγαζί είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου