Πιάσε ή σκιά ή αντηλιακό


Τιιι; Δεν έχεις ξεκινήσει ακόμα να βάζεις αντηλιακό προσώπου; Α, θα σε μαλώσω. Το αντηλιακό προσώπου είναι απαραίτητο, και για χώρες με τη δική μας ηλιοφάνεια, η χρήση του δεν περιορίζεται μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Τώρα, αν εσύ δεν θες... τουλάχιστον άρχισε να σκέφτεσαι τι θα κάνεις σε λίγα χρόνια... υαλουρονικό; botox; laser; μεσοθεραπεία; βλεφαροπλαστική;



Galenic, Soins soleil, SPF 30 €20,20
Εγώ, το αντηλιακό προσώπου, το αγοράζω από το φαρμακείο. Μη με ρωτήσεις γιατί. Δεν ξέρω. Αλλά βοηθάει το ότι έχω και την Βίκη που είναι expert και πάντα (μα πάντα) μου δίνει το καλύτερο για το δέρμα μου. Άσε που παίρνω και τα δωράκια μου... Ναι κοπελιά... στα φαρμακεία δίνουν δωράκια, δειγματάκια, νεσεσέρ, τσάντες θαλάσσης... 








Eviol Care, SPF 30 €26,00

Και όταν βάζεις αντηλιακό... πάει, τέρμα, μπαίνεις σε mood καλοκαιριού ... Κοιτάς εσπαντρίγιες, δοκιμάζεις μαγιό, ψάχνεις σαγιονάρες, ξεκινάς ηλιοθεραπεία... 

Είπα εγώ ρακέτες;
Τις ρακέτες να τις ξεχάσεις... τις μισώ.











Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.











Apivita, Sunscreen Face Body Milk SPF 50 €21,50










Avene, Tinted cream SPF 50 €17,00











Castalia, Helioderm, SPF 50 €19,00









Frezyderm, Sun Screen Velvet, SPF 50 €24,50









Κορρές, Αντιηλιακή Κρέμα Προσώπου Γιαούρτι,
SPF 50 €16,90








































































































Σχόλια