Έλα να βγάλουμε την μπέμπελη


Αν δεν ξέρεις τι παπούτσια να βάλεις, τώρα που δεν κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη, και θες κάτι πιο "καλό" από all star, αλλά έχεις βαρεθεί και τις μπαλαρίνες, και δεν μπορείς και τα ψηλά, (ναι, ναι, υπάρχει αυτός ο άνθρωπος, δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου...) το μόνο που σου μένει πια είναι τα μποτάκια.



Diesel €175,00






Τα ανοιξιάτικα μποτάκια, είναι συνήθως σουέτ και ανοιχτόχρωμα. Τώρα, πόσο θα τα φορέσεις τα μποτάκια, που σε δύο μήνες θα έχουμε Ιούνιο... τι να σου πω και εγώ...

















Voi Noi €10,99

Εγώ πάντως, έχω δύο ζευγάρια biker boots, και τα δύο μαύρα (έχω να πάρω σε καφέ πολλά χρόνια) το ένα μέχρι την γάμπα, το άλλο λίγο πάνω από τον αστράγαλο. Την μπότα την φόραγα όλο τον χειμώνα, και τώρα φοράω το μποτάκι με τα πάντα. Αλλά... δεν θα έλεγα όχι σε ένα μπεζ μποτάκι, αν και... δεν βγαίνω μάνα μου...





Stradivarius €49,95



Το σημερινό άρθρο είναι αφιερωμένο στην Μ και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βρει το ανοιξιάτικο ζευγάρι biker boots  που θα είναι μαλακό, ελαφρύ, πρωινό αλλά και βραδινό, θα φοριέται με παντελόνι αλλά και φούστα και θα είναι και σε καλή τιμή βεβαίως βεβαίως.







Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών








Attrattivo €79,00






Bershka €19,99








Bershka €29,99









Bozikis €29,99









Bershka €55,99











Bozikis €29,99









Jimmy Choo €675,00

















Pepe Jeans









Pull&Bear €45,99









Pull&Bear €69,99










Steve Madden €129,00











Stradivarius €39,95


















Stradivarius €59,95






Ash

Toi&Moi €65,00










Zara €69,95









αsos €32,81










































































































Σχόλια