Αγάπη μου... ψήλωσες;



Τα wedge sneakers ήταν από τα παπούτσια που όταν τα πρωτοείδα... δεν μου άρεσαν καθόλου. Μετά από τρεις μήνες, σαν γνήσια Δίδυμος... τα λάτρεψα. Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε πραγματικότητα ο τίτλος του blog πάνω από ένα ζευγάρι wedge sneakers σε προσφορά... just cry. Ούτε buy, ούτε τίποτα.





Nine West


Πάντως, σε όσους άντρες έχω αποκαλύψει τι παίζει με τα wedge sneakers (μόνοι τους δεν υπάρχει περίπτωση να το πάρουν χαμπάρι) έχουν αρχίσει το κράξιμο, ότι είμαστε "ψέμα", ότι άλλο δείχνουμε και άλλο είμαστε, και πρέπει να σταματήσει αυτή η κατάσταση με τα Wonderbra και τις τρέσες και τα μασαζοκαλσόν.






Isabel Marant €395 
(www.net-a-porter.com)



Εγώ πάλι θα πω το εξής: Ότι γουστάρουμε θα κάνουμε. Μιλάνε και αυτοί; Που βλέπεις έναν άντρακλα, με τις χερούκλες του και τις πλατάρες του και σου βγαίνει ή ευαισθητούλης ή αποτριχωμένος ή κρυφοgay; H κρυφοκοντή τους πείραξε τώρα;


Έχω κάτι νεύρα που δεν πήρα τα παπούτσια... άσε με.








Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.






Bershka €49,99












Bershka €55,99











Bozikis €29,99









DKNY









Fullah Sugah €36,90







Giuseppe Zanotti €795,00








Hogan







Mango €69,99









Marc By Marc Jacobs €328,00
(www.net-a-porter.com)






Michael Kors















Pull&Bear 49,99










Stradivarius €39,95








Supertrash €149,95








Vince camuto





Zara €29,95

























































































































Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου