Boyfriend? Έχω. Δύο!




Boyfriend bluejeans... αγαπημένο. Κερδίζει όλους τους boyfriend του κόσμου. Γι' αυτό και δεν αρέσει πολύ στα αγόρια...



Diesel €240,00



Εγώ όμως το λατρεύω. Στην αρχή, μόλις είχε πρωτοβγεί το trend, φόραγα πραγματικά του boyfriend, ύστερα πήρα δικό μου, αντρικό όμως, γιατί δεν υπήρχαν γυναικεία σε αυτή την γραμμή.










Miss Sixty

Είναι τόσο άνετο, sexy, και ταιριάζει τόσο με ψηλοτάκουνα... 


Και αυτό που δεν αρέσει στ' αγόρια, πού το βάζεις; (άσε, μη μου πεις). Αλλά εγώ ξέρω γιατί δεν τους αρέσει. Επειδή ακριβώς είναι άνετο και φαρδύ. Προτιμούν τα κορίτσια με πιο "εφαρμοστά" ρούχα. 

But who gives a shit?








Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.








BSB €69,00








BSB €75,00






Bershka €14,99





Bershka €22,99







Bershka €14,99






Bershka €19,99





Diesel €230,00








Diesel €150,00








Diesel €260,00









H&M €39,95






H&M €39,95








Killah






Levi's





Mango €29,99





Mango €29,99






Pull&Bear €25,99






Pepe Jeans €95,00





Stradivarius €15,99






Toi&Moi €79,00






Zara €49,95





SuiteBlanco €16,49


















































































































































































































































Σχόλια