RAINING DAYS ...ΚΑΙ ΤΙ ΦΟΡΑΣ;


Εκεί που ψάχναμε για μαγιό, σανδάλια και αντηλιακά, τσουπ, πάρε μερικές μέρες με καταιγίδα να χεις να πορεύεσαι! Και εντάξει, οκ, θα περάσει κι αυτό και θα ξεχυθούμε στις παραλίες με τα φλαμίνγκο μας, αλλά μέχρι τότε... τι φοράμε;


Πας να φύγεις από το σπίτι και είναι χαρά θεού. Δυο ώρες μετά έχουν ανοίξει οι ουρανοί και βρέχει φωτιά στη στράτα μου, φωτιά που μ' έχει κάψει. Πάει μαλλί, πάει σανδάλι.

Εκτός από την ομπρελίτσα που έχει γίνει το βασικό μας αξεσουάρ αυτή τη σεζόν, σου έχω εγώ εδώ τρεις ωραιότατες προτάσεις - συνδυασμούς να πάρεις έμπνευση και θάρρος για αυτές τις δύσκολες μέρες.

Αυτή εδώ είναι μια πρόταση πρωινή, άντε το πολύ πολύ απογευματινή, με το σακάκι σου και πουκαμισάκι σου, μόνο το τζινάκι σε σώζει από πωλήτρια στο Galerie.

Αυτό εδώ είναι για μεγάλες fashionistas που έχουν πάρει το μεγάλο trend των καουμπόικων μποτών, σε αντίθεση με εμάς που το γράψαμε το trend στα παλιά μας τα παπούτσια, και δεν έχουμε τώρα ένα μποτάκι να συνδυάσουμε με μια crop παντελόνα, να βγούμε στη βροχή σαν άνθρωποι.

Αυτά εδώ είναι για τα κορίτσια που τα έχει καβαλήσει η Άνοιξη και σου λέει δεν πα να βρέχει, εγώ θα τη βάλω τη μίνι τζιν, να σκάσουν οι οχτροί μου, αλλά θα κρατάω και ένα φουτεράκι καλού-κακού μη τσουτσουρώσω άμα πέσει ο ήλιος.

Σχόλια