ΣΤΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Is suede the new leather? Όχι, αλλά τι να κάνει κι αυτό, προσπαθεί. Και να οι φούστες, και να τα biker jacket, μπαίνει και η άνοιξη,  και έχει το άτιμο μια μαλακοσιά...


Αχ, μας βλέπω να πέφτουμε στα καστόρια. Και δεν είναι μόνο τα ρούχα, τα έχω δει εγώ τα τσαντάκια πως ξεπροβάλουν αμέριμνα τάχα μου τάχα μου στα ράφια.

Έλα να δούμε τώρα πώς τα φοράνε αυτές εκεί...

Αυτήν εδώ την έπιασε η άνοιξη νωρίς. Έβαλε τη καστόρινη τη φουσταρούμπα της με ένα πουκαμισάκι, πήρε και τη τσάντα στο ίδιο χρώμα, έφτιαξε και στο ποτήρι ένα ασορτί κάλυμμα και έξω από το σπίτι.

Αυτή εδώ η θεάρα, σου λέει τι χρώμα δεν έχω στη γκαρνταρόμπα μου; Ένα κεραμιδομπορντοκόκκινο που πάει τέλεια με μαύρα. Και το πήρε.

Αυτό εδώ το κορίτσι είναι και ροκ αφού φοράει το biker jacket, είναι και ρομαντική ψυχή γιατί το πήρε σε ροζουλί μωρέ - μωρέ. Το έχει συνδυάσει πάντως πολύ ωραία με το άσπρο το πλεκτό και το γκρι τζιν.

Αυτό εδώ το κορίτσι έχει μια λουί, σου λέει με τι πάει η λουί; Με καφέ σαν τα χερούλια της. Ε, ας ντυθώ στις ίδιες αποχρώσεις, βρε.

Εδώ η Καντάρσιαν φόρεσε το καστόρινο πανωφόρι της με το τζινάκι της και έβαλε και τις καστόρινες γόβες της με αυτό το πεςρίεργο γκρι - σιέλ του συννεφιασμένου, έτοιμου για μπόρα ουρανού.

Άλλο ένα κορίτσι που προτιμάει τα μπεζ - καφέ αλλά τα συνδυάζει πολύ όμορφα με μαύρο παντελόνι και καπάκι καφέ.


Να και τι υπάρχει εδώ:


Bershka μπουφάν €45,99 

Bershka φούστα €15,99 

H&M μπουφάν €39,99 

H&M μπουφάν €49,99 

H&M φούστα €39,99 

Pull and Bear μπουφάν €39,99 

Zara βερμούδα €25,95 

Zara γιλέκο €39,95 

Zara ζακέτα €49,95 

Zara καμπαρντίνα €49,95 

Zara κολάν €12,99 

Zara μπουφάν €49,95 

Zara τσαντάκι €39,95 

Zara φούστα €19,95 

Zara φούστα €19,95 

Zara φούστα €22,95 

Zara φούστα €25,95 

Zara φούστα €29,95 

Zara φούστα €39,95 

Zara φόρεμα €29,95 

Zara φόρεμα €29,95

Σχόλια