Ξέρω τι δεν αγόρασες φέτος το καλοκαίρι




Έχουν γίνει και αυτά τα σόσιαλ τα μίντια του διαόλου πράματα. Δε σε αφήνουν στην ησυχία σου να αγιάσεις... Βλέπεις το ένα, βλέπεις το άλλο, ξεσηκώνεσαι... τσουπ, πας το αγοράζεις... 

Έχω όμως εγώ εδώ ωραία πράματα που δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσουμε όσο και να μας ζαλίζουν τον έρωτα. Για διάφορους λόγους. Δεν πειράζει όμως. Ας αφήσουμε και τίποτα.

1. Στρόγγυλη πετσέτα παραλίας
Όχι αγάπη μου, δεν δίνω 110 ευρώ για πετσέτα να την μουτσουλάω πάνω στις άμμους να μου γίνεται το κρόσσι μαύρο να έχω να την πλένω κιόλανες... Βρε, δεν είχαμε παλιά κάτι τραπεζομάντιλα στρογγυλά, καλοκαιρινά έτσι με το κροσάκι τους;





2. Crochet μαγιό
Το must του καλοκαιριού σου λέει. Και κροσέ... μη φανταστείς... λίγο γύρο - γύρο το έχουν πλέξει. Αλλά τάνγκα; Τάνκγα; Αυτά αγάπη μου τα λένε από το Φλεβάρη να ξέρουμε να κόψουμε το φαΐ, να βάλουμε έναν ορό να το βάλουμε το τάνγκα... Μα τάνγκα;





3. Dior γυαλιά ηλίου
Ναι, ναι τα so real. Που με 520 ευρώ που κοστίζουν έπρεπε να είναι ένα όνειρο... και όχι so real. Που με 520 ευρώ κάνουμε διακοπές 10 μέρες στην Ανάφη, την περνάμε ζάχαρη και έχουμε και ρέστα... Αλλά πόσο θες να έχουν και τα πεντέρημα τα Dior όταν θες 1000 να πας να δεις τον Ρέμο; Ποιόν; τον Ρέμο ρε φίλε, που εδώ κοτζαμάν Μαντόνα, βασίλισσα της ποπ, και 100 ευρώ δεν είχαμε δώσει με την καμία.



http://www.dior.com/couture/fr_fr/mode-femme/accessoires/lunettes/lunettes-dior-so-real-argent-1-31680




4. Σαμπρέλα ντόνατ
Αχ, τι ωραία αυτά τα φουσκωτά. Από στρώμα ανανά και πίτσα πεπερόνι, κουλούρα δαγκωμένο ντόνατ, μέχρι ολόκληρο κύκνο, φλαμίνγκο και μονόκερο. Δεν υπάρχει σοβαρή instagramer που να μην έχει ανεβάσει τέτοια φωτό στο λογαριασμό της. Αλλά να βρω; Έχω φάει τον κόσμο όλονε... πιο εύκολα βρίσκεις τους gipsy kings τη σήμερον ημέρα... Αχ, κάνε να βρω παναγιουλίτσα μου μονόκερο... κι ας τονε κουβαλάω στα χέρια Κλισίδι - Κατσούνι κάθε μέρα.




Να, δες τα μαζεμένα:













Σχόλια