Τσάντα παραθαλάσσης



Ναι, μπορεί να μην έχουμε ακόμα χάσει τα κιλά του χειμώνα, να μην έχουμε κάνει ακόμη τα λέιζέρ μας, τα πεντικιούρ μας, να μην έχουμε δει ακόμη θάλασσα στα τσακίρικα μάτια μας βρε αδερφέ αλλά... σου έχω εδώ κάτι τσαντούλες παραθαλάσσιες μούρλια.

Πάντως εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω... 36 ευρώ η τσάντα; η θαλάσσης; που την ετρώει ο ήλιος, η άμμος και το αλάτι; Γιατί; για μου "κρατήσει" 10 χρόνια; Που σιγά μη βγάλει τον Ιούλη έτσι τεράστιες που τις κάνουνε και ξεχνιέμαι εγώ και παίρνω κοντά εκτός από τα απαραίτητα μαυριστικά και πετσετικά, κάτι να φάω, κάτι να πιω, κάτι να διαβάσω, τον γάτο μου το Ντίνο και ένα γκομενάκι από τα 'πέναντι διαμέρισμα. Πόσα ν' αντέξει η δύσμοιρη η τσάντα η παραθαλάσσης...


Να δες τσάντες εδώ:



Bershka €22,99








Bershka €25,99






H&M €14,99






H&M €14,99






H&M €19,99






Oysho €22,99






Oysho €22,99






Oysho €22,99






Oysho €29,99






Oysho €29,99






Oysho €29,99






Oysho €35,99






Bershka €24,99






Zara €25,95

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου