Κράτα με να σε κρατώ

Τι ρούχα κρατάω από το 2014 & τι βάζω στη λίστα του 2015





Γεια σου φιλενάδα μου και καλή χρονιά. Είσαι και εσύ από αυτές που κάθε τέτοια εποχή κάνεις τον απολογισμό σου, θέτεις τους στόχους σου, καθαρίζεις τις ντουλάπες σου και φτιάχνεις τις λίστες σου; Εγώ πάλι όχι.


Εγώ αυτά τα κάνω τον Σεπτέμβρη, που έχω κάνει τα μπανάκια μου, έχω πάει τις διακοπούλες μου και είμαι τέλος πάντων χαλαρή και απάνω τούρλα. Όχι μες τον κακό χαμό των σούπερ μάρκετ και με τις τύψεις 45 εκλέρ και 60 κουραμπιέδων να με βασανίζουν...



Το σημαντικό τώρα που ξαναμπήκαν οι παγιέτες στα συρτάρια και οι γόβες στο κουτί τους, είναι να δούμε... τι θα φορέσουμε φέτο φιλενάδα. Ένεκα και οι εκπτώσεις που λίγο να ξεχαστείς... φεύγεις με πέντε t-shirt συν, και ένα πενηντάρικο μείον. Παθούσα και μαθούσα.





Λοιπόν, από το 14 έχουμε κληρονομήσει μια χαρά πραγματάκια που θα φορεθούν ωραιότατα και το 15. Αυτά τα κρατάμε και συνεχίζουμε να τα φοράμε φουλ. Το μαύρο παλτό όπως και να το κάνεις είναι αξεπέραστο και βολικότατο. Η "αναβάθμισή" του όμως για το 2015 είναι το παλτό-parka. Με τις γούνες του, τις επενδύσεις του, τις κουκούλες του δεν θα θες να το βγάλεις από πάνω σου.







Μετά έχουμε τα αρβυλάκια. Χαμός το 14 με τα αρβυλάκια. Τι biker boots και ugg μου λες... Αλλά το 15 έχουμε τα platform boots, με τις τρακτεροτές σόλες και τα χοντρά τακούνια. Περίεργα, θα μου πεις. Έχεις δίκιο, θα σου απαντήσω.






Αν έχεις στην κατοχή σου denim πουκάμισο, είμαι σίγουρη πως την χρονιά που πέρασε του άλλαξες τα φώτα. Αυτή τη χρονιά όμως, τούτη ναι δω, δοκίμασε τη νέα τάση των ψηλόμεσων jeans. Και κολακεύουν, και "μαζεύουν" και μπορείς να κάτσεις και σαν άνθρωπος βρε αδερφέ, όχι σαν αυτά που περάσαμε στα '00ies που όλοι ήξεραν τι βρακί φοράμε με τα χαμηλοκάβαλα που μπλέξαμε...








Bershka parka €89,99







Fullah Sugah €32,90 (δες το εδώ)






H&M jeans €29,99






H&M €29,99






Tsakiris Mallas €129,00






Zara parka €49,99




Πάρε ιδέές για να το πώς να τα φορέσεις:









































Σχόλια