Φέτος οι μπότες οι κοντές έχουν τις τύχες τις καλές

ή αλλιώς... τι μποτάκια να φορέσεις το φθινόπωρο



Εμ, βέβαια. Δεν είναι όλα τα μποτάκια τα ίδια. Και κυρίως δεν είναι όλα γι' αυτή την εποχή. Οι μπότες αποκλείονται έτσι κι αλλιώς (it's too soon baby), και εννοείται οτιδήποτε έχει απάνω του γούνα (ουγκ στις ugg). Αλλά είναι και κάτι μποτάκια κοντά - κοντά, ταμάμ για εμάς τις κρυουλιάρες, γιατί να ξέρεις φιλενάδα, απ' τα πόδια μπαίνει το κρύο, απ΄τα πόδια...


Τα μποτάκια λοιπόν αυτά, μαύρα, δερμάτινα και σχεδόν flat, είναι οι αντικαταστάτες των bicker boots. Δηλαδή, σε ξορκίζω, μην πας και πάρεις άλλα bicker... κακομοίρα μου. Άσε που είμαι σίγουρη ότι έχεις ήδη ένα ζευγάρι (bicker boots μωρέ).


Λοιπόν, φοριούνται τέλεια με skinny παντελόνια αλλά και με ριχτά φουστάνια. Αν έχεις πόδι-χιλιόμετρο μπορείς κάλλιστα να τα φορέσεις και με στενό φουστάνι ή pencil φούστα, γιατί όσο να πεις "κόβει" μπόι. 



Στα boyfriend jeans τώρα, καλό είναι να σηκώνεις τα ρεβέρ να φαίνεται και λίγο δέρμα (ελπίζω να έχει απομείνει λίγο μαύρισμα ακόμη πάνω σου) αλλά προς θεού όχι καλτσούλα. Ναι, τα χω βάλει με τις κάλτσες τώρα!!!


Πάντως, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα ευχαριστηθείς. Εντάξει, τώρα θα τα φοράς κυρίως βράδυ που πέφτει η θερμοκρασία, αλλά και όταν πιάσουν για τα καλά τα κρύα μια χαρά θα σε βολέψουν


Ακολουθεί οπτικοακουστικό υλικό:














 






 












 






  






...και τώρα μποτάκια:


Bershka €35,99







H&M €39,99
  







H&M €39,99
  







Pepe Jeans
  







Pull&Bear €39,99
  







Sante €89,00
  







Zara €69,95
  







Zara €79,95
  







Zara €79,95
  

Σχόλια

  1. Μαντυ μου, θελω να βρω ψηλες μποτες πανω απο το γονατο κατα προτιμηση suède μαυρο (και δερματακι σκετο δε με χαλαει μονο λουστρινι δν μπορω).. εχω φαει τον τοπο και στην αγορα (μενω θεσσαλονικη) και ονλαιν.. αλλα η βρισκω φλατ η καποιες με τιμες πιο ψηλες και απο τον λευκο τον πυργο.. μηπως μπορεις να μου δωσεις τα φωτα σου να τις βρω που τις εχω και αχτι χωρις να χρειαστει να πουλησω την ψυχη μου στον εξ αποδω για να τις πληρωσω?? με αγαπη παντα!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, φέτος είναι πολύ μόδα...
      Στείλε μου στο facebook inbox, να σου στείλω να δεις <3
      https://www.facebook.com/donotbuy.justcry
      Περιμένω ε...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου