The mood of the weekend is... beachy

ή αλλιώς... απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα



..δηλαδή όχι απόψε, αλλά καλά θα 'ταν το σαββατοκύριακο να έστρωνα την ψαθούλα μου σε κάποια παραλία, που πολύ μου χει λείψει μια βδομάδα τώρα. Σαν πολύ γρήγορα δεν μπήκε ο Σεπτέμβρης εφέτος αδελφές μου;




Και ναι, αρνούμαι κύριε Σεπτέμβριε. Αρνούμαι για σένα να πονέσω, να κλάψω, να στεναχωρηθώ, την ύπαρξή σου πλέον τελείως αγνοώ. Μάλιστα. Γι' αυτό και εγώ θα πάρω τα κουβαδάκια μου, θα βάλω τα μαγιουδάκια μου, θα πασαλειφτώ τα λαδάκια μου και βουρ για τη θάλασσα, σαν να μπαίνει... ο Αύγουστος. 


Όχι τίποτις άλλο, αλλά έχομεν και ένα μαύρισμα να διατηρήσομεν, βεβαίως βεβαίως, μην πάνε χαμένες τόσες εργατοώρες και τόσο αντηλιακό... κρίμας.


Αλλά ώσπου να έρθει αυτή η άγια ώρα... έχω κάνει το γραφείο... πλαζ και ξεγελιέμαι κάπως.











Οδηγίες προς ναυτηλουόμενους:
















































Που θα βρεις μαγιό τέτοια εποχή;




Oysho bikini top €14,99





asos bikini top €22,86








asos bikini top €28,57








asos €42,86








asos €42,86








H&M €9,99







Oysho €17,99








Oysho €29,99








Oysho €29,99








Sugarfree bikini top €10,74








Sugarfree πετσέτα θαλάσσης €14,94








Sugarfree €5,94








Sugarfree €17,94








Sugarfree €17,94

Σχόλια