Τα καλύτερα του Oysho

ή αλλιώς... τι θα αγόραζα απ' τα Oysho αν είχα 242,99 ευρώ




Τα Oysho τα αγαπώ. Τα αγάπησα από την πρώτη στιγμή που τα είδα. Από εκεί έχω πάρει τα ωραιότερα παντελόνια πιτζάμες, τότε που οι πιτζάμες πουλιόντουσαν το πάνω - κάτω σετάκι απαραιτήτως και αμετακλήτως. Από εκεί έχω πάρει και τα πρώτα "αόρατα" βρακιά, τα χωρίς ραφές. Ε, ναι λοιπόν το παραδέχομαι, εγώ και τα Oysho... έχουμε ιστορία.







€7,99




Αυτά τα καλτσάκια -τα πολύ διακριτικά- θα ήταν ότι πρέπει για το μάθημα pilates γιατί δεν θέλω να πατάω κάτω ξυπόλητη, άσε που τον χειμώνα κρυώνουν τα ποδαράκια μου και παθαίνω κράμπες... και δύο πόνοι μαζί (και pilates και κράμπες) πάει πολύ.










€15,99




Εντάξει, όλα τα παλιά t-shirt τα έχω κάνει για τον ύπνο. Να μην έχω και ένα της προκοπής; Πες βρε παιδάκι μου πάω ένα ταξίδι, φιλοξενώ έναν άνθρωπο, τι θα βάλω τότενες; Άσε που αυτό το συγκεκριμένο πάει και με όλα τα παντελόνια - πιτζάμες που έχω.










€12,99






Σκουφάκι - χαριτομενιά, η ευκαιρία που ψάχνει το γκομενάκι για να σου πιάσει κουβέντα. Κάνε κάτι και συ, δως του ένα πάτημα...












€14,99



Σορτσάκι με λεπτομέρεια από ταμντέλα, που άμα έχεις τόλμη και πόδι το φοράς και εκτός κρεβατοκάμαρας άμα λάχει, με ψηλοτάκουνο πέδιλο μαύρη πουκαμίσα και δερμάτινο clutch.













€14,99




Σου μιλήσει, δεν σου μιλήσει τελικά το γκομενάκι, ένα μαύρο σουτιέν πάντα χρειάζεται, πόσο μάλλον αν είναι και push up.















€19,99



Αυτό το νεσεσέρ πολύ το λιγουρεύομαι. Είναι ότι πρέπει για ταξίδι, αφού τα χωράει όλα. Άσε που μέσα έχει θήκες και μικρότερα νεσεσέρ για τον διαχωρισμό που πολύ βολεύουν.
Άσε και το ότι είναι ωραιότατο δώρο. Άσε.












€22,99




Και τσάντα γυμναστηρίου και τσάντα για weekend... ναι, καλά, θα θελα! Ούτε για ημερήσια δεν με χωράει εμένα, αλλά τέλος πάντων, λέμε τώρα.













€25,99


Ρόμπα - για να μην έχω μόνο το όνομα - μαλακή και χνουδιάρα, για τις κρύες νύχτες του χειμώνα που... θες ένα χάδι απαλό... αλήθεια, δεν λέω παπάτζες, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο απαλή είναι...














€45,99



Ολόσωμη πιτζάμα, ο παππούς ο Διαμαντής είχε μια ίδια σε μπεζάκι, σωβρακοφανέλα την έλεγε, που να βολοδέρνεσαι όλη νύχτα στα κλινοσκεπάσματα, δεν σου κρυώνει η σπάλα με τίποτα.











€45,99 


Ζακετούλα μάλλινη με κουκούλα, που εγώ δεν την χαραμίζω για μες το σπίτι. Έξω θα την φοράω με τζινάκι και sneakers.

















€12,99




Παντοφλάκια μαλακά και όμορφα, καμία σχέση με τις κλασικές θείτσικες παντόφλες ή τα γκουμουτσοζωάκια που έλεος πια, ολόκληρη γυναίκα έγινες, βγαλ' τα τα πεντέρμα, βγάλτα και κάφτα.



Σχόλια