Όταν κρυώνει μια γυναίκα… και όταν παραφέρεται



Δηλαδή αυτός ο καιρός μου χει σπάσει τα νεύρα. Άσε που με εκθέτει στα επαγγελματικά. Τι θες καλέ μου και χειμωνιάζεις, βρέχεις και αστράφτεις; Ντιπ χαζό είσαι; Και έχω κάτσει και έχω γράψει εγώ για ξεκαλτσωσιές και άνοιξη, ο Θεός με γλίτωσε στο παρατσάκ και δεν έκανα θέμα τα μαγιό της σεζόν να ρεζιλευτώ τελείως να μην έχω μούτρα μετά να περνάω απ’ το εμπορικό.







H&M €49,95

Καλέ τι κρύο και υγρασία είναι αυτή; Αλλά καρδιά για χειμωνιάτικο παλτό… δεν μου κάνει. Και πώς να μου κάνει δηλαδή με αυτά που βλέπουν τα μεγάλα και φουντουκωτά μου μάτια; (αμυγδαλωτά δεν τα λες) Έχουν βγει κάτι παλτουδάκια… σκέτα κουφετάκια. Και όχι μόνο σε ροζ κουφετί, αλλά και σε άλλα ωραία χρωματάκια, χαρούμενα και ανοιξιάτικα.










Πώς να τα φορέσεις; Κοντός ψαλμός αλληλούια. Το Πάσχα είναι κοντά. Μα σε μία Ανάσταση , σε μία Τασούλα, σε ένα βαφτιστήρι… άσε που αρχίζουν και οι γάμοι μετά. Πάντως εκτός του κυριλέ του πράγματος, έχουμε και σε casual. Δικό μου αγαπημένο, ο συνδυασμός ενός χρωματιστού παλτό με leather παντελόνι. Και σε παπούτσι βάλε ότι αγαπάς από γόβα μέχρι αθλητικό.















Toi&moi €99,00

Μετά έχουμε τα δερμάτινα jackets που όλο το χειμώνα μαύρα – μαύρα… είπαν να το ξανοίξουν λίγο και έπεσαν και αυτά με τα μούτρα στο ροζ. Αλλά εντάξει, μπορείς να βρεις και άλλα χρώματα όπως γαλαζουλί και μπεζ. Πώς να τα φορέσεις; Με full skirts για θηλυκές εμφανίσεις με ολίγη από rock, αλλά και με όλων των ειδών τα jeans για κάθε ώρα και στιγμή.























H&M €39,95
Τέλος, έχουμε τα parka, που δεν χρειάζεται να τα πάρεις σώνει και ντε στο χακί, υπάρχουν και σε ωραιότατο μπλε ή σε ανοιχτό μπεζ χρωματάκι για να κάνεις την διαφορά. Αν είχα εγώ parka, που πολύ θα το ήθελα ένα, θα το φόραγα πολύ με μίνι δερμάτινη φούστα και bicker boots. Ειδικά όταν θα έβρεχε. Και λέει, αύριο που θα δημοσιευτεί το άρθρο, να έχει 25 βαθμούς, να ξεφτιλιστούμε πάλι…




















Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.
















Bershka €24,99













Bershka €39,99












Bershka €54,99












BSB €89,90













BSB €199,00













Mango €39,99












Mango €59,99












Mango €79,99












Mango €109,99 






















Toi&moi €109,00







Pull&Bear €25,99













Pull&Bear €25,99 













Zara €69,95












Zara €79,95












Zara 89,95












Zara 99,95



























































































































































































































































































































Σχόλια