Dress express




Είναι κάτι μέρες που θέλεις να είσαι άνετη. Που δεν αντέχεις να σε πιέζει και να σε σφίγγει κανένα ρούχο. Τα skinny jeans σου φαίνονται βασανιστήριο και οτιδήποτε «μεσάτο» αποκλείεται και απαλλάσσεται λόγω αμφιβολιών. Αυτό που ζητάει ο οργανισμός σου αυτές τις μέρες είναι ριχτά και άνετα φορέματα. Ναι. Αυτό. Όσο πιο ριχτά και άνετα γίνεται.







H&M €19,95


Και όσο ψάχνεις στη ντουλάπα σου και δε βρίσκεις τίποτα, τόσο τσαντίζεσαι. Μα για όνομα, τίποτα άνετο δεν υπάρχει πια εκτός από φόρμες και πιτζάμες; Και σου έρχεται στο μυαλό εκείνο το φορεματάκι το φαρδύ που τσιγκουνεύτηκες τις προάλλες και τσαντίζεσαι ακόμη περισσότερο.








Nidodileda €75,00


Φορέματα, μπλουζοφορέματα, φουτεροφορέματα... πες τα όπως θες, εγώ τα λέω Σωτηρία. Και δεν μιλάμε μόνο για τις «δύσκολες» μέρες που κρυώνεις, πρήζεσαι, και σου φταίνε όλα… Αλλά να, θες μια Κυριακή να κάνεις την βόλτα σου και να είσαι πιο «χαλαρή» βρε παιδάκι μου. Τι κάνεις; Βάζεις το ριχτό φορεματάκι σου, με χοντρές μακριές μάλλινες κάλτσες και τα bicker μποτάκια σου. Προσθέτεις ένα μακρύ κασκόλ και έτοιμη. Cozy και sic μαζί.











Axel accessories €39,90


Εμένα πάλι αυτό το outfit με έχει σώσει και τις βροχερές μέρες που μισώ, γιατί στους δρόμους γίνεται χαμός, και εγώ γίνομαι χάλια και το μαλλί μου επίσης. Βάζω το φουστανάκι μου, ένα οπάκ καλτσόν, εσύ μπορείς να βάλεις ένα χρωματιστό χαρούμενο, εγώ θα μείνω στο μαύρο φχαριστώ, και φυσικά τις γαλότσες που κάτι τέτοιες στιγμές σκέφτεσαι πόσο σου στοίχισαν και ότι έχουν ήδη βγάλει τα λεφτά τους.










Tally Weijl €29,95

Αυτό που μου αρέσει εμένα φέτος, είναι τα μακριά φαρδιά βαμβακερά φούτερ που φτάνουν λίγο πάνω από το γόνατο και φοριούνται σαν  φόρεμα. Μπορούν άνετα να συνδυαστούν με denim πουκάμισο από μέσα, και εγώ να δώσω λίγο rock χαρακτήρα φοράω αντί για οπάκ, το leather κολάν μου και τα ταιριάζω με τα flat cut out booties μου. Και κει κάπως φτιάχνει η διάθεσή μου…











Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.













Forel 








Fullah Sugah €25,90
















H&M €19,95








Hype 















Lora and Elen €30,00









Lynne







Bershka €24,99






















Mango €19,99













Pull&Bear €12,99








Pull&Bear €12,99








Raxevsky €46,80








sisley €49,00
















Toi&moi €48,90








Zara €19,99








Zara €29,95








Zara €35,95


















































































































































































Σχόλια