Mini jean... is not my love




Με τόση τζιν φούστα που έχουμε φορέσει κατά τη διάρκεια της ζωή μας αποκλείεται να μην έχει μία, ΜΙΑ κάπου στα βάθη της ντουλάπας σου. Ε, άντε βρες τη τώρα!

Ναι καλέ, ξαναβγήκαν στη μόδα. Σε ότι κόψιμο θες. Τζιν φούστα να 'ναι... κι ότι να 'ναι. Μίνι; Full skirt; Midi; Pencil; Αλλά αυτή που έχει το μεγαλύτερο σουξέ είναι αυτή σε Α γραμμή με τα κουμπάκια μπροστά. Ακριβώς αγαπητή. Back to seventies.


Πώς θα τις φορέσεις; Με ένα απλό t-shirt και μία κολιεδάρα που λέγαμε την προηγούμενη εβδομάδα, ή με μια πουκαμίσα. Όλα από μέσα. Για παπούτσι τώρα, τα ψηλοτάκουνα σανδάλια πάνε με όλες. Για τις super mini προτίμησε αυτά με το τετράγωνο τακούνι.

Στις σούπερ μίνι επίσης πάνε τα πάνινα και sτις pencil οι slip-ons. 

Αν τελικά οι ανασκαφές αποδώσουν και βρεις vintage τζιν φούστα, μπορείς άμα θες να την "ανανεώσεις" πανεύκολα, κόβοντας το κάτω στρίφωμα. Τα ξέφτια θέλουν γυαλόχαρτο. Και τόρνο.

























Τι, πού, πόσο:


Bershka €24,99









Bershka €24,99









H&M €29,99









H&M €29,99









PullandBear €19,99









PullandBear €25,99









PullandBear €25,99









stradivarius €12,95









stradivarius €17,95









stradivarius €17,95









stradivarius €17,95









stradivarius €19,95









Zara €29,95









Zara €29,95









Zara €29,95









Zara €35,95









Zara €35,95









Zara €35,95

Σχόλια

  1. Εμένα που δεν είναι ψιλόμεση;;; να βάλω από μέσα πουκάμισο ή θα είμαι σαν θείτσα οεο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο ρε Μάντυ!!! Μου έδωσες ιδέα... πάω να σκαρφαλώσω στο πατάρι!
    ; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ που έχω μόνο μίνι τζην φούστες να ανησυχησω?? :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ που έχω μόνο μίνι τζην φούστες να ανησυχησω?? :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου