To beauté του Αυγούστου




Πάντα μου άρεσαν τα καλλυντικά. Από μικρή, ότι "σκατά" έβρισκα, πάνω μου τα έβαζα. Και τώρα, μη νομίζεις, το ίδιο κάνω, απλά δεν λυσσάω τόσο πολύ γιατί έχω και κάτι αλλεργίες κει πέρα. Τα προϊόντα για τα οποία θα σου μιλήσω σήμερα, τα έχω δοκιμάσει, μου άρεσαν πολύ και στα προτείνω ανεπιφύλαχτα:




Σαπούνι Camomile, PanSap €0,98 (Σκλαβενίτης)



Θα ξεκινήσω με αυτό το τρομερό σαπούνι που είναι για όλο - όλο το σώμα. Το συγκεκριμένο είναι με χαμομήλι αλλά έχει και άλλα διάφορα, με αλόη, με ελιά, σαπούνι Μασσαλίας... Έχω δοκιμάσει αρκετά και αυτό είναι από τ' αγαπημένα μου. Μυρίζει τέλεια, είναι μεγάλο και κρατάει πολύ καιρό, είναι ενυδατικό, χωρίς αλλεργιογόνα και μου αρέσει που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις από την κορφή μέχρι τα νύχια.







Miracle Moist shampoo, Aussie €4,90
3 Minutes Miracle, Frizz Remedy, Aussie €6,30
(ΑΒ Βασιλόπουλος)



Αυτό το σαμπουάν μου το σύστησε μια κοπέλα με φανταστικά μαλλιά, όταν την ρώτησα τι προϊόντα χρησιμοποιεί. Εγώ έχω πολλά μαλλιά με... ανοδικές τάσεις, που φριζάρουν και γενικά... δεν μαζεύονται. Με Miracle Moist shampoo σε συνδυασμό πάντα με την μάσκα 3 Minute Miracle Frizz Remedy... ναι, είδα μεγάλη πρόοδο. Είναι μαλακά, δεν ανεβαίνουν στο θεό μόλις στεγνώσουν και φορμάρονται πολύ πιο εύκολα με το σεσουάρ. (Οι ετικέτες είναι όλα τα λεφτά).






Thinner for nail polish, Mavala €7,70 (Galerie de Beaute)


Αν τα βερνίκια νυχιών σου έχουν... πήξει και δεν μπορείς να βάψεις νύχι και σου σπάνε τα νεύρα, τότε το Thinner είναι αυτό που χρειάζεσαι. Λίγες σταγόνες και το αγαπημένο σου βερνίκι είναι πάλι καινούργιο. Εγώ με αυτό, γλίτωσα τουλάχιστον έξι βερνίκια από βέβαιο πέταμα.





Intensive 7 days, Garnier €4,50 (Σκλαβενίτης)


Ωραία ενυδατική σώματος, δροσερή, με ωραίο άρωμα, που απορροφάται πολύ ωραία και είναι ότι πρέπει μετά την ηλιοθεραπεία. 





Hawaian Tropic Hydration Face €7,50 (Σκλαβενίτης)


Στον ουρανό την έψαχνα... στο super market την βρήκα. Ωραιότατη αντηλιακή προσώπου που απορροφάται χωρίς να αφήνει ασπρίλες και λιπαρότητα, με καλοκαιρινό άρωμα και κυρίως χωρίς να μου κάνει αλλεργίες. Όπως βλέπεις, την έχω τερματίσει και σκοπεύω να πάρω και άλλη άμεσα.





Ideal Glow, L' Oreal


"Αισθησιακό" (βάλε με το νου σου) λαδάκι καθαρισμού για το πρόσωπο και τα μάτια, που αφήνει την επιδερμίδα απίστευτα απαλή και λαμπερή. Αφού το απλώσεις με τα χέρια σε στεγνό πρόσωπο κάνοντας απαλό μασάς, ρίχνεις λίγες σταγόνες νερό και αυτό γίνεται γαλάκτωμα... Προσοχή στα μάτια. Δεν τσούζει, αλλά μπορεί να βλέπεις για λίγο θολά. Τιμή δεν ξέρω, γιατί το έχω πάρει καιρό, όταν το είχε προσφορά 1+1.






Mango Butter Lipstick no 45, Korres


Και αυτό το προϊόν το έχω... δυο - τρία χρόνια αλλά φέτος το καλοκαίρι το φχαριστήθικα. Είναι πολύ μαλακό και ενυδατικό με φυσικό χρώμα, όχι πολύ έντονο, που πάει με όλα.



Ελπίζω, αν τα δοκιμάσεις να αρέσουν και σε σένα.


Σχόλια